Muzica pentru copii

Îmi amintesc cu drag de copilărie, de casetele cu poveşti pe care tata mă îndemna să le ascult şi de discurile pe vynil cu muzică pentru copii.

Când spun asta, mă refer la melodii precum “Veronica”, “Roata morii se-nvârteşte”, “La oglindă” şi balade cântate de artişti tineri. Tata îmi punea la pick-up albume precum Sandra, Pink Floyd, Best of Scorpions, Vivaldi – Anotimpurile.

Mereu am fost de părere că muzica trebuie să transmită emoţii şi mesaje. Atunci când eşti copil, eşti prea mic pentru a înţelege lumea adultului, aşa că mesajele îşi pierd din rost. Însă faptul că simt emoţia generată de ritmul piesei, faptul că vocea ce se aude din boxe îmi cântă doar mie, toate acestea conturează o copilărie fericită.

Îmi amintesc cum abia aşteptam ca tata să îmi pună o casetă cu Marry Poppins şi să ascult cum îmi cântă “super-cali-fragi-listic-ex-pia-lido-cious”. Iar de fiecare dată când vedeam episoadele din Veronica, sufletul mi se umplea de fericire. Iar cu mama mereu fredonam muzică pentru copii: Margareta Pâslaru, Mirabela Dauer, Angela Moldovan.

Muzica a fost mereu o parte importantă din viaţa mea, iar copilăria mi-a fost presărată cu piese frumoase, jucăuşe, cu ritm optimist şi copilăresc.

* * *

Am să închei cu o altă melodie preferată, pe care am ascultat-o foarte des pe la 6 ani…

Comments
6 Responses to “Muzica pentru copii”
  1. Alina spune:

    melodia mea din tinerete

  2. Roxana spune:

    Mereu am considerat-o ca fiind melodia copilăriei sau adolescenţei.

  3. Casa de Cultura a Sindicatelor Piatra-Neamţ realizează anual Romanian Young Top Music, un clasament online al celor mai buni copii din domeniul muzicii usoare, muzicii populare şi muzicii folk din România.

    Înscrierile în topul muzical al copiilor, se fac pe site-ul nostru completând formularul de înscriere:

    http://www.rytm.sindcultura.ro – Top Muzica Copii

    Sper sa lasati acest mesaj. Ne ajutati sa afle si alti copii de acest clasament…

  4. Roxana spune:

    Ce nu facem pentru tinere talente? ;))

  5. Alin spune:

    Buna Roxana. ma uitam prin analytics si am observat blogul tau aici – pe articolul muzica pentru copii. Stiu ca am mai colaborat pe niste articole. Cum site-ul muzicapentrucopii.com s-a mutat aici am fi recunoscatori daca ai vrea sa schimbi linkul catre el, ca sa nu mai treaca si prin redirect: http://www.qbebe.ro/utile/muzica_pentru_copii pe cuvintele respective.
    Daca nu vrei nu pot sa ma supar. Mersi

  6. Roxana spune:

    @Alin: Ok, s-a rezolvat.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
