2 ani de blog

Acum câteva zile, Pierdutăprintrerânduri.wordpress.com a făcut 2 anişori. Nu ştiu dacă am apucat să scriu ceva despre blogul acesta, cum a apărut, cum s-a dezvoltat etc.

Primul meu post a apărut pe 12 februarie. Puneam capăt unei relaţii faine şi mă despărţeam de un prieten bun. El pleca în State, eu rămâneam în România, deci nu avea rost să încerc ceva la distanţă. Şi oricum nu s-a mai întors. Atât mi-a zis: „ştii că nu voi avea timp de scris email-uri decât foarte rar. Sms-uri şi telefoane la fel rar. Fă-ţi un jurnal online, să te citesc şi să ştiu că eşti ok.

Tot el mi-a zis de twitter şi o perioadă am păstrat legătura şi acolo. Şi uite aşa a apărut blogul ăsta. Înainte publicam pe deviantart şi eram mulţumită. Apoi am început să scriu pe blog. La început 7-10 articole pe lună. Încet, dar sigur s-a ajuns la mai mult.

Mi-am câştigat abonaţi care îmi citesc constant aberaţiile şi comentatori [nu sportivi]. De la google PR zero am ajuns în 2 anişori la Page Rank 4. Având în vedere că nu am investit decât timp şi sentimente în blogul ăsta, stau bine. Zic eu… Încă nu îi cumpăr domeniu propriu. Il mai las aşa, o perioadă. Nu ştiu până când…

Oricum, în 2 ani s-a văzut o evoluţie. Dintr-un blog de nişă [poezie şi compoziţii proprii] am ajuns să scriu şi despre alte subiecte, aşa cum mi-a sugerat cândva Somnulescu. Acum bloggy meu a devenit un blog cu „de toate”, despre „orice„.

Happy Birthday, my dear blog!

Comments
8 Responses to “2 ani de blog”
  1. Nepoate spune:

    La mai multe articole si rank 5 pana la anul?

  2. myhay08 spune:

    Felicitari! Sincere si mari felicitari!

    Intrebarea mea: Sa ma semnez tot cu „nick-ul” de la „ultimul comentariu serios” sau sa raman la myhay08 ?

  3. Roxana spune:

    @Mihai: Uhm, faci cum vrei. Thankies pentru urări.🙂

  4. Zaza spune:

    Ete, trebuie să-l sărbătoreşti :))
    La mai mulţi ani înainte cu blogul şi curând aşa, pe domeniu propriu >:D<

  5. Roxana spune:

    Mulţumesc. ^^

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
