Cum a fost la Blogmeet #32

Am decis să scriu şi eu mai în detaliu despre cum a fost şi asta mai ales pentru Nepoate care nu a mai ajuns din motive „serioase”, zice el şi pentru Ducu, obosit după serviciu şi nopţi de nesomn cu licenţa. [O să trec şi eu prin asta >hug<].

Să începem cu începutul, aşadar…

Am ajuns la ora 7 şi ceva, destul de „goluţ”, zic eu. Iniţial am avut impresia că toată lumea din localul Phoenix din Piaţa Unirii venise la blogmeet. Apoi s-a făcut lumină: eram doar vreo 15. Între timp s-au mai adunat, să zicem, încă 10-15 persoane. Am fost dezamăgită, într-un fel, pentru că mă aşteptam să vină muuuult mai mulţi, dar asta e, doar 30 de oameni au avut parte de glumele mele şi de discuţiile cu mine.

Seara a debutat cu stângul. Aici am să fiu sinceră. Matei se temea că a dat-o în bară cu primul blogmeet realizat de el. A fost destul de plictisitor, poate pentru că am uitat să ne lăsăm grijile acasă sau oboseala şi-a spus cuvântul. Mai am eu o teorie încă nedemonstrată, cum că orele 7 dimineaţa şi 7 seara coincid cu cele mai grele momente de trezire la realitate, socializare, ieşire din starea vegetativă etc.

Pe măsură ce a venit lumea, atmosfera s-a mai destins şi am început să ne mutăm dintr-un grup de discuţii la altul. Am fost mirată că mulţi nu m-au mai recunoscut de când mi-am înlăturat roşul din cap. Da, oficial, nu mai sunt roşcata blogosferei ieşene şi cedez acest loc alteia/altora. S-au făcut poze, ne-am simţit bine.

Cel mai mult, după mine, s-a restabilit atmosfera în momentul în care a început să cânte formaţia Atron. Mi-au plăcut cover-urile de la Phoenix, mai ales În umbra marelui Urs, coverul de la Evanescence etc.

O bună parte a serii am stat cu Iustin, Claudiu şi Iulia, motivul principal fiind acela că de 3 săptămâni, de când m-am mutat din cartier, îi văd foarte, foarte rar.

Apoi m-am mutat pe rând în grupurile de discuţie. Am ajuns să vorbim despre psihologie şi să-i bag în ceaţă pe toţi cu limbajul academic [incep să cred că un anume asistent de la facultate avea dreptate când îmi spunea că ar trebui să-mi dezvolt limbajul psihologiei simţului comun], dar nu asta a contat. Am vorbit despre atitudini, Freud, Oedip şi Elektra, despre cărţi proaste scrise de psihologi americani şi multe alte subiecte cu Haipa, care nici măcar nu m-a lăsat să mă bucur de vacanţă [T__T] şi cu Răzvan Pascal, pe care am realizat că îl cunosc şi de pe forumul UAIC.

Mai târziu sau mai devreme am discutat şi am râs cu Răzvan Gîrmacea, pe teme precum jucării pentru copii, planuri de afaceri şi multe altele. Vreo jumătate de oră ne-am chinuit să vizionăm pe youtube concertul Larei Fabian din 2002 şi nu am reuşit. În schimb, ne-a făcut o demonstraţie cu aplicaţia Shazam, un fel de „music discovery engine” care recunoaşte melodiile de la radio şi nu numai. Încă nu ne-am dat seama pe ce bază le recunoaşte, dar asta va urma la următoarea bere.
Ar fi mers un karaoke, dar la ora 2 a.m. nu mai aveai unde. Aşa că rămâne să facem mai mulţi o ieşire la karaoke în luna februarie!

S-au discutat şi filosofii, că doar după tequila, jack, campari şi bere merge şi filosofia. Încă nu am aflat răspunsul la întrebarea: „Coaja de portocală este vie sau moartă?” .

Au fost şi fetele mele dragi, Lavinia Biberi şi Rocsana Bursuc şi mi-a făcut plăcere să stau cu ele la poveşti.
Am descoperit şi modelul unei familii de bloggeri: în rolul copilului, îl avem pe Dany, tatăl este jucat de către Paul, iar rolul mamei îi revine Elenei, soţia lui Paul.

Ne-a lipsit Daddy Sescu.
Nu ştiu ce să vă mai povestesc decât că am rămas câţiva viteji, vreo 7, până la ora 2, când am realizat că Laurenţiu mai trebuie să şi doarmă şi Phoenix-ul s-a stins.
Distracţia a continuat în Tudor, fără mine, pentru că oboseala şi-a spus cuvântul.

Mulţumiri speciale Ralucăi, pentru faptul că ne-a servit şi a avut grijă de noi.
Şi, dacă tot veni vorba de avut grijă, Zaza mi-a promis că va avea grijă de mine şi s-a ţinut de cuvânt până la final, când a trebuit să aibă grijă de Matei.

Am revăzut-o şi pe Mădălina şi pe care o consider viitoarea roşcată a blogosferei ieşene.

Personal, mi-au lipsit următorii oameni: Somnulescu, Andrei Dumbravă, Ducu – s-a discutat despre AltIaşi şi google page rank 7 [felicitări!], Nepoate şi Bog, care nu mai are blog şi s-a mutat la Bucureşti.
Dacă am uitat pe cineva, îmi cer scuze, dar după 12 ore de somn, e destul de greu să revin în rând cu lumea. ^^

Comments
25 Responses to “Cum a fost la Blogmeet #32”
  1. DrCriss spune:

    Păcat că nu am ajuns. Trebuia să fiu în București sâmbătă dimineață. SPER să ajung la următorul🙂

  2. Roxana spune:

    Te aşteptăm cu drag, kid. >:D<

  3. QuadroQ spune:

    Ei hai ca n-a fost total ratat blogmeet-ul … Eu sunt multumit ca lumea a venit la apelul meu (nu toti, nu multi, destui!) si ca au socialzat, fiecare in felul lui. Zaza va trebui mereu sa aiba grija de mine ca asa suntem noi barbatii mai „neajutorati” fara femei🙂
    Voi incerca sa mai fac adunari si sa stabilim legaturi mai puternice. Din cate stiu eu, se anunta o intrunire cu mancare, o intrunire de cantat, vesnica miscare fotbal/baschet si … din partea mea: o surpriza. Blogosfera ieseana e in directia buna.
    PS: pentru mine a fost cel putin motivant sa vad in jur atatia oameni cu „neuronii agitati” (care fac ceva!)

  4. Roxana spune:

    @Matei: i feel you, bro. :)) Debutul a fost mai greu, dar în final a ieşit exact cum trebuia: distracţie şi voie bună.

  5. Marius Sescu spune:

    Next time, daca nu mai apare iar ceva neprevazut. Ma bucur ca v-ati distrat!

  6. Roxana spune:

    @Daddy Sescu: next time să fie. ^^

  7. Nepoate spune:

    Stiu, sunt egoist, dar parca ma bucur ca mi s`a simtit lipsa😀 . La fel de adevarat e ca m`as fi bucurat si mai mult sa fiu acolo.

  8. Roxana spune:

    @Nepoate: drace! :))

  9. Ducu spune:

    Multumesc frumos pentru gandul bun. Am citit articolul si imi pare rau ca nu am fost acolo printre aia 7-8 de la final, dar recuperez la urmatorul blogmeet. Ma bucur ca word of mouth-ul functioneaza la blogmeet-urile iesene si ca ati vorbit si despre AltIasi.

  10. Roxana spune:

    @Ducu: always. Data viitoare eşti prezent, ne-am înţeles? ^^

  11. radubv spune:

    Inteleg ca ati resimtit lipsa motorului brasovean :-D….

  12. Nepoate spune:

    Eu?! Drac?! In mod sigur te inseli😛

  13. Roxana spune:

    @RaduBv: să ştii că s-a resimţit. Eram mai mulţi tura trecută, nu ne ştiam cam deloc şi a fost mai mult mister. ^^
    @Nepoate: Nu, sfinte sisoe. :))

  14. Bruneta noastra frumoasa >:D<

  15. Roxana spune:

    Blushes. Suntem amândouă. ^^

  16. Pavel spune:

    Eu nu ți-am lipsit? Dezamăgitor…😛

  17. DrCriss spune:

    @Pavel Bre, e de la sine înțeles că tu ai lipsit tuturor, de asta nu a spus și de tine :p

  18. Pavel spune:

    DrCriss, mda…

  19. Roxana spune:

    @Pavel: Am specificat în articol că dacă am omis pe cineva, îmi cer scuze.😀
    @Criss: You got my back. ^^

  20. Pavel spune:

    Se acceptă. Reţin că sunt trecut la „şi alţii”.😛

  21. Roxana spune:

    😀. Yep. >:D<

  22. Din ce stiu eu, somnulescu ar fi vrut si el sa vina dar a intervenit ceva :p

  23. Roxana spune:

    ^^ L-am iertat.

  24. no bun,
    ia baga matale lobby la cei care au fost sa vina si la social media summit
    ca asa de rar ajung pe la voi ca e pacat sa nu ne salutam macar in treacat😀

  25. Roxana spune:

    @Cristian: Trecând peste faptul că sunt din Iaşi şi habar nu aveam de summit, acum am văzut şi eu că e pe 4 martie. Voi scrie şi despre eveniment. ^^

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
