Despre 24 ianuarie [personal]

24ianuarie.
Istoria spune că undeva pe la un 1859, Moldova s-a unit cu Ţara Românească, prin dubla alegere a lui Alexandru Ioan Cuza.

[…]
Multe s-au întâmplat de atunci. Dacă ar fi ştiut Al.I. Cuza toate ce-aveau să fie şi cum ţărişoara se va prăbuşi treptat, mă întreb dacă s-ar mai fi agitat atât de mult cu aspectul unirii.

După 152 de ani, undeva în estul ţării…
Poliţia s-a mobilizat cu 3 zile inainte de marele eveniment.
Aseară veneam cu frate-miu într-un taxi şi la un moment dat apare maşina poliţiei în faţa taxiului. Ce face poliţia? Rulează cu maxim 30km/h. Ce face blegul de taximetrist? Încetineşte şi el. Şi uite aşa, pe banii noştri, poliţia îşi făcea rondul „de noapte”.

Şi toate astea pentru ce? Pentru că vine „cel al cărui nume nu trebuie rostit”. Altfel, mă trezesc cu sri-ul că-mi urmăreşte blogul. Cum ar suna email de la wordpress: „sri has subscribed to your blog”? Sau, şi mai bine, sri has left you a comment.🙂

În fine, azi e sărbătoare. Cine are chef de sărbătorit? Poate doar pensionarii.
Eu nu am timp. Ieri la 6 seara am avut examen. Azi învăt pentru următorul. Mâine dimineaţă la 8 alt examen.
Sărbătorirea mea se limitează la un bol de fistic şi o bere.
Cheers!

Comments
4 Responses to “Despre 24 ianuarie [personal]”
  1. Radu spune:

    mai degraba te-ar urmari secretariatul pentru pantanaclaza si panacolut:) (citeste doar prima litera) daca ai pomeni numele celui prealaudat

  2. Roxana spune:

    @Radu: :))) acum m-am prins.

  3. SRI spune:

    Am zis ca-ti fac o surpriza/bucurie…

    Si lasa, iti returnez eu banii pe care i-ai pierdut cu taximetristul😉

  4. Roxana spune:

    În mod clar nu eşti întreg la minte. :))
    Dar m-ai făcut să râd in hohote. Thanks, kid.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
