Gânduri random

Notes to self: pieces of a journal.

Anul 2011 deja a venit cu o serie de schimbări.
Prima zi a anului a fost destul de ciudată, încărcată, neaşteptată. Mi-am luat şi câteva sperieturi de mi-a stat inima în loc.


La câteva zile după debutul noului an, mi-am luat o altă ţeapă. Mi-a trecut. Mi-am revenit.
De câteva zile m-am mutat într-un apartament nou, pe care îl pot numi cu mâna pe inimă, Home sweet home. (Mai multe detalii când am timp).


Urmează sesiunea. Şi primele examene. Vreau timp şi nu am.
Ar fi frumos dacă am putea merge la magazin şi să întrebăm: „Bună-ziua, aveţi timp?”. „Desigur”. „Vreau şi eu câteva zile.” – „Vă costă x lei.”
Dar nu se poate. Nimeni nu are timp de vânzare. Pe gratis nici atât.


Am câteva proiecte pe 2011 pe care vreau să le materializez. Sper să şi reuşesc.
Până atunci, mai rămân în Iaşi cel puţin încă un an…

Comments
4 Responses to “Gânduri random”
  1. Mack spune:

    N-ai vrut sa recunosti atunci ca te-am speriat :)) Oricum, a fost fun

  2. krossfire spune:

    Aveti timp? Faceti-mi si mie o comanda pe tot stocul pe 2011…

  3. Roxana spune:

    @Mack: tu şi Laur aveţi mult de lucrat la partea cu speriatul.😉
    @Kross: facem şi discount.😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Gânduri random Tue Jan 11, 2011 12:15 pm Notes to self: pieces of a journal. Anul 2011 deja a venit cu o serie de schimbări. Prima zi a anului a fost destul de ciudată, încărcată, neaşteptată. Mi-am luat şi câteva sperieturi de mi-a stat inima în loc. La câteva zile după debutul noului an, mi-am luat o altă ţeapă. Mi-a trecut. Mi-am revenit. … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
