Leapşă(2) – de la le petit enfant

Le petit enfant mi-a dat o leapşă şi ea. Aşa că o să răspund pe scurt şi la asta. Cum a fost 2010 şi cum va fi 2011 d.p.d.v. a/al/ai/ale:

1. frecvenţei articolelor: în 2010 a fost mai bine ca în 2009, în mod clar. Erau chiar zile când aveam timp să scriu mai multe articole pe zi, să public poezii sau bucăţi de „file” peste care se aşternuse praful. În 2011 sper să am mai mult timp pentru a publica mai multe părticele din proiectele literare.

2. conţinutului: Mereu am fost mulţumită de conţinutul articolelor mele. Şi mereu voi fi. Pentru eu scriu proză, poezie, recenzii de cărţi sau ce mi-a plăcut mie la o trupă, un film. Nu mă interesează să fac bani, să preiau articole din altă parte. Şi asta s-a văzut în 2 ani de blog.

3. design-ului: în 2010 mi-am găsit în sfârşit o temă de wordpress pe placul meu. O voi păstra în continuare. Mi se pare că bloggy are personalitate cu ea.

4. traficului: În mai 2010 am avut >6000 de vizitatori, iar într-o zi chiar 800. Nu mă aşteptam, pentru că mai mult de 300-400 de vizitatori pe zi nu am, în cazul în care public constant articole pe blog. Iar în rest, ştiţi voi povestea cu cei minim 100 de vizitatori pe blog, deşi nu mai am timp să scriu aşa cum aveam. Probabil că în 2011 voi avea mai mulţi, deşi nu am vreun motiv anume pentru care cred asta.

5. abonaţilor: În 2010 s-au dublat. Probabil că în 2011 se vor alătura şi alţii. Nu am pretenţii. Sunteţi liberi să faceţi cum vreţi, atâta timp cât nu-mi săriţi în cap.

6. interacţiunii: 2010 a fost un an presărat cu interacţiuni online şi offline. Continuăm tradiţia şi în 2011, să curgă cu beermeet-uri, blogmeet-uri, socializare, followeri pe twitter, prieteni pe facebook, comentatori pe blog, prieteni în viaţa de zi cu zi, oferte de lucru şi toate cele. 😀

Singurul lucru pe care poate aş încerca să-l schimb: Dacă aş schimba ceva, bloggy nu ar mai fi bloggy. Iar eu nu aş mai fi „pierdută printre rânduri”.

Leapşa merge mai departe la … Andrei Pavel.

Comments
4 Responses to “Leapşă(2) – de la le petit enfant”
  1. sssfinxxx spune:

    iti dai seama ca ma sinucid dupa/daca raspund la intrebarile alea? 🙂
    ar insemna sa ma pui sa fac recapitulare la 10 ani de munca, aproape 2 ani de blog si jde’ mii de cifre….

  2. sssfinxxx spune:

    incerc pe scurt aici sa nu zici ca-s rau:
    1. 3-5 pe zi
    2. extrem de divers
    3. 2 incercari, am ramas la ultima
    4. perioada cu gripa.. am prins cateva mii de afisari pe zi [vreo 3500 sau ceva de genul], media de 800 pe zi lejer
    5. ce sunt aia abonati? ii numeri pe degete :)))
    6. destuleru promovare online [am predat. blogmeet, blogtrip etc
    si complicat sa intru in detalii: curs pentru promovare online [am predat], blogmeet, blogtrip etc

    sa schimb? da… trec pe domeniu 🙂

    la multi ani!

  3. Roxana spune:

    @Sfinx: thanks. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Leapşă(2) – de la le petit enfant Fri Dec 31, 2010 1:27 am Le petit enfant mi-a dat o leapşă şi ea. Aşa că o să răspund pe scurt şi la asta. Cum a fost 2010 şi cum va fi 2011 d.p.d.v. a/al/ai/ale: 1. frecvenţei articolelor: în 2010 a fost mai bine ca în 2009, în mod clar. Erau chiar zile când aveam timp să scriu mai multe … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
