Acasă(2)

Închid ochii o clipă.

Totul capătă sens şi viaţă: bradul, clopoţeii de sticlă, discurile pe vynil.
Fulgii dansează dincolo de fereastră.
Un dans teatral, cu valsuri de epocă, în patru paşi.
De la est la vest, de la nord la sud…

Deschid ochii.

E atâta alb în juru-mi, încât mă orbeşte.
Mi-a fost dat să văd prea mult, poate.

Închid ochii la loc.

Adorm în sunet de chitară.
Încet, încet, se sting şi cuvintele. Acum, cuvintele ar fi de prisos.
Se-aşterne liniştea…

Focul arde mocnit, amuţit.
Arde liniştit, călduros, calm.
Mă simt în siguranţă.
Mă simt calmă.
Mă simt…

Acasă.

Fulgii dansează fermecaţi.
Atât de frumoşi…
Atât de sensibili…

Comments
3 Responses to “Acasă(2)”
  1. Natural spune:

    N-am mai facut un blog and roll la final de an, insa fac un tur de blog-roll pentru a va ura, natural, La Multi Ani cu sanatate si spor in toate!

  2. Roxana spune:

    Mulţumesc. LA mulţi ani şi ţie!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Acasă(2) Fri Dec 31, 2010 15:18 pm Închid ochii o clipă. Totul capătă sens şi viaţă: bradul, clopoţeii de sticlă, discurile pe vynil. Fulgii dansează dincolo de fereastră. Un dans teatral, cu valsuri de epocă, în patru paşi. De la est la vest, de la nord la sud… Deschid ochii. E atâta alb în juru-mi, încât mă orbeşte. Mi-a fost dat să … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
