Happy Holidays!

Dragii mei cititori, prieteni bloggeri, vizitatori rătăciţi şi nu numai, am decis să dispar câteva zile în peisajul bucovinean.

Nicăieri nu e ca acasă, aşa că promit să profit din plin de munte, zăpadă, sanie, pârtie, brad verde-crud în casă, vin fiert, cozonac proaspăt scos din cuptor, alergat prin curte alături de câinele şi pisica mea.

Dar promit să mă gândesc şi la voi, în timp ce mă voi pierde printre fulgi mari şi pufoşi.

Aşadar, sărbători paşnice, colorate şi împodobite cu zâmbete inocente de copil.

 

Comments
6 Responses to “Happy Holidays!”
  1. L.G. spune:

    Imi doresc de ceva timp sa fac si eu Craciunul in Bucovina, in mijlocul tuturor obiceiurilor. Poate anul viitor…

    Sarbatori fericite !

  2. Pavel spune:

    Sărbători fericite să ai şi tu! Cu părul alb de la nea, nu de altceva.😀

  3. Andrei spune:

    De vei pleca … Sarbatori fericite!!!

  4. Sa ai un Craciun fericit alaturi de cei dragi tie, moony!
    si fie ca desaga mosului sa fie plina cu daruri dintre cele mai inspirate pentru tine!
    te pup
    cu drag,
    serenity :*

  5. Roxana spune:

    10x tuturor. Sa aveti sarbatori frumoase! Let it snow.😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Happy Holidays! Thu Dec 23, 2010 10:40 am Dragii mei cititori, prieteni bloggeri, vizitatori rătăciţi şi nu numai, am decis să dispar câteva zile în peisajul bucovinean. Nicăieri nu e ca acasă, aşa că promit să profit din plin de munte, zăpadă, sanie, pârtie, brad verde-crud în casă, vin fiert, cozonac proaspăt scos din cuptor, alergat prin curte alături de câinele şi pisica … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
