Vizitatorilor mei

Nu, nu va fi o declaraţie de admiraţie sau mulţumire vizitatorilor mei. Acum doi ani poate ar fi fost, acum însă s-a schimbat situaţia. Nu e vorba că nu îmi respect cititorii blogului. Dar trec printr-o perioadă în care mi-am pierdut pofta de a scrie. Şi mă întreb care o fi motivul pentru care oamenii se întorc pe blogul ăsta…

Dacă o iau logic, cât timp scriu, am vizitatori şi comentatori. Şi mă gândesc că motivul pentru care îi am e articolul scris. Dar sunt zile când nu scriu nimic. Nu consider că am atâtea de zis ori că sunt o „forţă” tacită pe care oamenii o apreciază. Şi totuşi, există un număr destul de mare de vizitatori pe zi, chiar şi în multele zile în care nu public nimic. Sunt sute de bloggeri mai interesanţi ca mine care nu au nici măcar 100 vizitatori/zi, deşi scriu constant şi urmează pas cu pas „ghidul” bloggerului de succes.

Curios e că blogul ăsta e unul, să-i zicem, de nişă. 90% din conţinut reprezintă compoziţiile mele literare, în materie de proză, eseuri, poezii, versuri muzicale (mai nou). Cam un 5% conţinut e legat de alte pasiuni: cărţi, filme, fotbal, baschet, comunicare şi socializare, analize comportamentale, psihologie. Şi un alt 5% conţinut este în materie de jurnal sau întâmplări amuzante care m-au vizat ca personaj central.

Deci dacă fac „adunarea”, blogul ăsta înseamnă un 10% Roxana: 5% adevărata „eu”, reală, fără alte versiuni, lipsită total de romantism în timp real, un fel de work-a-holic în cercetare şi ceea ce mă interesează. Şi alte 5% sunt celelalte pasiuni. Iar 90% este imaginaţia mea sau emoţiile observate în jurul meu, transmise de prieteni, străini interesanţi etc. Deci 90% din Pierdută printre rânduri sunteţi voi, oamenii de pretutindeni.

Şi totuşi, merit să fiu citită, atâta timp cât scriu despre fiecare, dar în acelaşi timp nu scriu pe gustul fiecărui vizitator?

Comments
14 Responses to “Vizitatorilor mei”
  1. Andrei spune:

    Trebuie sa fie de vina inertia. Admit ca in ultimele zile ti-am vanturat tot blogroll-u`.

  2. Roxana spune:

    @Andrei: inerţie sau plictiseală?😀

  3. Mack spune:

    Cred ca are legatura cu venirea sarbatorilor. Si eu am trecut prin aceiasi chestie zilele astea…prea multa agitatie ca sa ma mai pot concentra pe scris. Totusi, de ce te citesc eu? Pentru ca scrii chestii care nu le gasesti pe alte bloguri. Scrii fain…cel putin de cand te urmaresc, n-am gasit pana acum timpul sa vad ce scriai acum un an🙂

  4. Andrei spune:

    @Roxanen mai era plictiseala dar apoi din inertie am inceput sa survolez contentu’. :))

  5. Roxana spune:

    @Mack: acum un an scriam poate mai frumos ca acum. Dar mulţumesc că mă citeşti, oricum.😀
    @Andrei: mă omori cu inerţia. :))

  6. Alexandra spune:

    Eu te citesc pentru ca felul tau de a scrie e special…mai aparte , dai sens cuvintelor….

  7. Roxana spune:

    Depinde.
    De exemplu, zilele trecute am fost într-o pasă foarte, foarte proastă.

  8. Paul spune:

    Eu de ce te citesc? aaaa… da, mi-am adus aminte, ca imi esti draga! Te pupa eu!

  9. Roxana spune:

    big hug >:D< .

  10. Pavel spune:

    Da bre, meriți, că doar o singură roșcată cunosc eu în toată blogosfera asta😛

  11. Roxana spune:

    @Pavel: Hmm, curând nu voi mai fi roşcata blogosferei. Am nevoie de o schimbare.😛

  12. Roxana spune:

    P.S. Thankies, Pavele.

  13. Pavel spune:

    Iote ce, protestez😛 Facem petiție online ca Roxana să rămână roșcata blogosferei. Se aude?😛

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
