între debut şi final de studenţie…

În seara asta analizam cum eram eu – cea din anul 1 şi cum sunt acum eu – cea din anul 3. Diferenţa între 19 ani şi aproape 22 nu mi-am imaginat-o, ce e drept, niciodată atât de mare. De fapt, nu am conştientizat cât de mult se pot schimba lucrurile în 2 ani de studenţie.

La 19 ani eram încă un copil, nu ştiam ce mă aşteaptă, iar pe vremea asta mă distram cu fetele în cămin. Acum, la exact ora asta prefer să stau în casă şi să văd un film. Nu mai am aceeaşi poftă de socializare, de legat sau păstrat prietenii. Ştiu că cei care  imi sunt prieteni mă înţeleg, pentru că trec prin situaţii similare. Cam toţi prietenii mei au minim 20 de ani şi maxim 30…

La 19 ani cred că încă mă bucuram de Crăciun. La aproape 22, sărbătoarea mi-a devenit indiferentă. E doar un motiv în plus de a merge acasă, să-mi văd părinţii. Diferenţa e că acum 2 ani am stat acasă două săptămâni, iar anul acesta am doar 3 zile la dispoziţie.

La 19 ani încă nu ştiam cât de insipid poate ajunge un „te iubesc”, nu ştiam diferenţa dintre sex şi dragoste. Nu ştiam mai nimic. La aproape 22  de ani, prefer să fiu singură decât să sufăr şi fug de relaţii ca de dracu’.

Atunci nu aveam nicio grijă, nu-mi păsa şi nu mă consumam. Acum am griji, aleg cu grijă oamenii de care să îmi pese şi mă consum ca un peşte de apă dulce în ape sărate.

Diferenţa e că între primul şi ultimul an de facultate am crescut  şi m-am maturizat. Poate prea mult, dar în final mă conformez cu aşa un cost al maturităţii. Poate ar trebui să mă bucur mai mult, pentru că acum ştiu cam ce traiectorie profesională vreau să urmez, cam ce companie prefer în materie de prieteni. Mai am de aflat ce fel de om vreau alături de mine, pentru că ceea ce îmi doream la 19 ani am avut la 20. Şi ceea ce îmi doream, de fapt nu a corespuns cu personalitatea şi caracterul meu.

Încă mai am multe întrebări la care vreau să ştiu răspunsul.

Cea mai recentă: „Merită să îţi arăt cine sunt de fapt?”

Comments
2 Responses to “între debut şi final de studenţie…”
  1. Adina spune:

    La 22 de ani, ai senzatia ca le stii pe toate:) Am ajuns intamplator pe blogul tau…si doresc sa-ti dau un sfat. Fii fericita …ceea ce la 22 ani ti se pare greu, dupa 30 ani ti se va parea un fleac. Plimba-te pe strazi, mergi la filme, iubeste-ti singuratea🙂 si traieste o frumoasa etapa din viata ta … poate cea mai frumoasa:)
    succes

  2. Roxana spune:

    @Adina: mulţumesc, dar preţul maturităţii e ireversibil şi nu va scădea niciodată. Sunt doar câteva constatări care mă frământă de ceva timp…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
