Emotional rehab(4)

***

Eu… Eu nu mai ştiu. Eu nu mai simt. Eu nu mai am sens nici în cele mai pline de sens decoruri. Sunt o meduză sfâşiată de furtună şi aruncată pe o plajă pustie. Sunt o meduză sfâşiată şi aruncată în apele peştilor răpitori. Sunt o meduză sfâşiată, pe jumătate vie şi jumătate moartă.

Tu… Tu mai ştii ce vrei să devii? Te întreb, deşi ştiu că nu ai să-mi răspunzi vreodată. Tu eşti un cer de toamnă, zdruncinat de furtuni. Tu eşti un cer de iarnă, acoperit de nori grei de zăpadă. Tu eşti un cer lipsit de seninătate, fiindcă mi-ai distrus albastrul mării şi, odată cu el, m-ai distrus şi pe mine.

Mi-am pierdut visele în cotidian. Paradisul s-a stins la fel de repede cum a apărut. În fond, lumile pierdute sunt făcute să dispară pe vecie…

***

 

Comments
3 Responses to “Emotional rehab(4)”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Emotional rehab(4) Sun Dec 05, 2010 4:07 am *** Eu… Eu nu mai ştiu. Eu nu mai simt. Eu nu mai am sens nici în cele mai pline de sens decoruri. Sunt o meduză sfâşiată de furtună şi aruncată pe o plajă pustie. Sunt o meduză sfâşiată şi aruncată în apele peştilor răpitori. Sunt o meduză sfâşiată, pe jumătate vie şi jumătate moartă. … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
