Emotional rehab(3)

***

Sunt luna, iar tu… tu nu eşti soarele. Nu, tu eşti izvorul cu sclipiri de argint.
Şi în fiecare noapte îmi strecor în linişte deplină razele doar pentru a atinge pietrele preţioase din inima ta.
Curios, n-ai lăsat pe nimeni să pună mâna peste sufletul tău. Dar m-ai lăsat pe mine.
Ţi-am ţinut în palmă cioburi de suflet.
De ce? Poate… Poate că doar în razele mele, sufletul tău e mai viu ca oricând?
Şi poate pentru că doar în lumina mea inima îţi bate în unde perfecte?
Cine ştie…

***

Comments
One Response to “Emotional rehab(3)”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Emotional rehab(3) Sat Dec 04, 2010 11:09 am *** Sunt luna, iar tu… tu nu eşti soarele. Nu, tu eşti izvorul cu sclipiri de argint. Şi în fiecare noapte îmi strecor în linişte deplină razele doar pentru a atinge pietrele preţioase din inima ta. Curios, n-ai lăsat pe nimeni să pună mâna peste sufletul tău. Dar m-ai lăsat pe mine. Ţi-am ţinut în … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
