Creation comes when…

Vă las pe voi să completaţi rândul din titlu.

Azi am realizat că singura modalitate de a exprima ceea ce simt ţine de creaţie. Fie că e proză, poezie, fie că scriu articole pe alte site-uri, fie că desenez – toate exprimă ceea ce trăiesc.

De două zile m-am apucat din nou de desenat. Recunosc, am luat o pauză destul de lungă. Desenul şi scrisul nu sunt nocive, aşa că nu am de gând să le las prea devreme. Sunt dependentă de scris şi uneori de desen.

*Inspired by Enya – The memory of trees

Comments
14 Responses to “Creation comes when…”
  1. DrCriss spune:

    Întotdeauna am avut o slăbiciune pentru pozele/desenele artistice cu ochi. Deci părerea mea e că sunt foarte faine. Prima și ultima cel puțin sunt…foarte faine (trebuie să-mi mai lărgesc dicționarul când vine vorba de cuvântul „frumos”:p )

  2. Roxana spune:

    :)) ai timp, kid. :d

  3. ela spune:

    Frumoase desene. Ar fi păcat să nu perseverezi.

  4. Roxana spune:

    @ela: dacă aş avea şi timp totul ar fi minunat…

  5. krossfire spune:

    Creatia traieste din creatie. Daca te opresti, nu prea mai ai cum sa te consideri ”creativ” si vei vedea si ca talentul ala considerat de multi ”un dat”, apune in timp. Deci scrie, versifica, deseneaza, canta…indiferent de rezultat, va fi intotdeuna de preferat inactivitatii 🙂

  6. Roxana spune:

    @Kross: poate o să le las după ce ies la pensie. 🙂 Deşi nici atunci nu aş renunţa la drogurile mele preferate.

  7. b31rose spune:

    hmm. as spune „creatia apare cand trairile negative cauta o cale inofensiva de a se exterioriza”.
    indiferent ce te face pe tine sa creezi, nu te opri…talent ai

  8. Roxana spune:

    @b31rose: ai spus bine. Când nu poţi exterioriza altfel sentimentele, îţi rămâne creaţia.

  9. Mack spune:

    Roxana, eu zic ca abia la pensie o sa- mi satisfac cu adevarat pofta de creatie. Sa ma retrag din cand in cand la tara, si sa pictez in ulei. Am si acum vopselele, dar n-am mai facut nimic de un an. Ma impart cu greu intre prieteni, filme, carti, servici, blog, si somn. Ma bate gandul sa renunt la somn :))

  10. Roxana spune:

    Să ştii că şi eu aş vrea să renunţ la somn. Sau măcar să îi iau jumătate din salariu: în loc de 6 ore pe noapte, să se facă doar 23. 😀

  11. Mack spune:

    …there’s so much love in your heart that you can’t help share-it with the world. Scuze de intarziere…

  12. Roxana spune:

    @Mack: frumos zis. 😀 I like it.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Creation comes when… Tue Nov 30, 2010 15:15 pm Vă las pe voi să completaţi rândul din titlu. Azi am realizat că singura modalitate de a exprima ceea ce simt ţine de creaţie. Fie că e proză, poezie, fie că scriu articole pe alte site-uri, fie că desenez – toate exprimă ceea ce trăiesc. De două zile m-am apucat din nou de desenat. Recunosc, … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
