I have issues

I have serious issues!

Problema de care mă lovesc în ultima perioadă – întrebare existenţială: Ori îmi joacă memoria feste ori şterg din memorie chipul oricărei persoane deloc interesante pentru mine.

Să ne închipuim că mergi pe stradă şi îţi vezi de treaba ta. Deodată cineva se bagă în seamă şi te întreabă ce mai faci. Nu ar fi asta o problemă, dar îţi ştie şi numele. Aici e partea ciudată. Dacă îţi ştie numele, înseamnă că te ştie de undeva. La o primă vedere, tu îi poţi răspunde că faci „bine” şi să îi întorci favorul, întrebându-l, la rândul tău, ce mai face şi el. (vorbim de persoane de gen masculin pentru că numai la băieţi am problemele astea de memorie.)

Aş putea deveni răutăcioasă şi să îi răspund, în momentul in care mă întreabă ce „fac”: „curiosity killed the cat” sau, pe româneşte, „curioşii mor repede”. Dar revenim. E un caz izolat, te gândeşti. Nu ai reţinut chipul unei persoane. Apoi te trezeşti cu mesaje de tipul „ce mai faci, cum o mai duci, ne ştim din oraşul natal.” Numele lui nu îmi sună deloc cunoscut, nici faptul că ne ştim din oraşul natal. Let’s be honest for a second. De când am prezentat emisiunea de dedicaţii la radio, mă ştie mai bine de jumătate din oraş. Şi nu doar de acolo, dar să zicem că tinerii ascultau Radio Nord destul de des, mai ales prin baruri.

Deja se fac câteva cazuri. Şi se înmulţesc, chiar şi în mediul educaţional: facultate. Aici mă ia cu dureri de cap de fiecare dată. „Am fost la interviu şi tu erai intervievator.” sau „Ai venit la seminar la noi şi ai vorbit despre…” sau „Mi-ai captat atenţia la cursul respectiv, când te-ai contrazis cu proful.” sunt orori pentru mine. Mi se mai întâmplă să mă felicite lumea pentru blog, atunci înţeleg că nu am cum să ştiu persoana. Dar sunt prea multe cazuri în care nu reţin feţele sau numele unor persoane. Şi mă gândesc serios: ori am eu probleme cu memoria ori persoana respectivă e atât de puţin importantă spre chiar deloc, încât nu merită să îi reţin trăsăturile feţei. (Sinceritatea doare.)

p.s. Morning moods – 8 letters, 3 words, 1 meaning: Go to HELL!🙂

Comments
13 Responses to “I have issues”
  1. Sofia spune:

    cred ca vine ca nuca in perete,dar – sincer – esti o tipa fabuloasa si … eu chiar mi-as dori sa fiu ca tine si cred ca multi dintre studenti ar vrea, asa ca nu te mira daca vezi ca lumea te cunoaste si te adora

  2. Roxana spune:

    Thanks, I guess…

  3. Sofia spune:

    Chiar ai crezut? :))

  4. Roxana spune:

    Eram ironică.🙂
    La fel ca şi tot articolul.

  5. Nepoate spune:

    Hei. Ne cunoastem. Te`am vazut la blogmeetul ala. Mi`am fluturat pletele cu tine (mare greseala – 3 zile m`a durut gatul)

  6. Roxana spune:

    @Nepoate: pe tine nu aveam cum să te uit, băi. :)) Hugs’n’cheers.
    Eu vorbeam de oameni care pretind că ne-am întâlnit acum un an sau doi.🙂

  7. DrCriss spune:

    Deci dacă e vorba de cei cu care te-ai întâlnit acum un an sau doi, sper că dacă ne întâlnim cumva pe stradă să mă recunoști dacă te salut :p

  8. Roxana spune:

    Hmm…who knows? :))

  9. Mack spune:

    Te sperie acest inceput de celebritate?

  10. Roxana spune:

    @Mack: mă sperie multe.😀

  11. Mack spune:

    Inseamna ca esti normala. De fapt, frica e un lucru normal, si e mare lucuru sa ti-o accepti (dar probabil stii deja asta) si s-o canalizezi spre ceva pozitiv. Faptul ca influentezi oameni ar trebui s-o privesti nu cu frica ci cu indrazneala si curaj – poti face o diferenta.

  12. Roxana spune:

    @Mack: ştii fraza celebră „it’s not me, it’s you”? Dacă o adaptez la situaţia actuală: „it’s not me, it’s them.”
    Nu toţi vor să fie influenţaţi. Deocamdată.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] I have issues Mon Nov 22, 2010 10:06 am I have serious issues! Problema de care mă lovesc în ultima perioadă – întrebare existenţială: Ori îmi joacă memoria feste ori şterg din memorie chipul oricărei persoane deloc interesante pentru mine. Să ne închipuim că mergi pe stradă şi îţi vezi de treaba ta. Deodată cineva se bagă în seamă şi te întreabă ce mai … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
