Efort de memorie

Sursa: Deviant Art

Vă povesteam acum câteva săptămâni, într-un post, despre doi băieţaşi, unul boboc şi altul de an 3. Pe scurt, oamenii se chinuiau să mă agaţe şi să se bage în seamă. Nu mi-au stârnit altceva decât râsul. Mie şi tuturor cititorilor de pe blog sau colegilor de la facultate.
Apoi, m-am ciocnit pe stradă cu unul dintre ei. Se pare că deşi are o minte de retardat fără posibilitate de salvare, omuleţul avea memorie bună, dom’le!
Acum câteva zile, după ce mi-am făcut curaj să ies din casă (nu de alta, dar de la 15 perfuzii arătam ca o roşie umflată cu apă), ajung iarăşi în cămin la colega mea, Oana. Şi stând cu ea şi încă o colegă de vorbă la canapele, vin doi colegi de cămin de-ai lor.
Puteam să jur că cel puţin unul se va băga în seamă. Nu trec 10 minute, unul dintre tipi găseşte un moment mort în care nu vorbeam şi nu eram întrebată şi se bagă în seamă: „Imi pari atât de cunoscută!”.
„Huh?”. „Unde ne-am mai întâlnit?”
M-am abţinut să nu îi zic vreo două. La care el continuă „Ah, sigur anul trecut, când eram eu cu un tovarăş şi tu cu o prietenă şi cei doi s-au luat la ceartă. Erau prieteni, dar se contraziceau [bla bla bla bla bla] şi noi doi ne uitam la ei şi râdeam.” Din nou, „Huh?”
Omuleţul aparent mă ştia de undeva, îmi povestea atât de entuziasmat de ciocnirea noastră de lângă Universitate. Eu jur că nu-mi aduc aminte: ori nu s-a întâmplat şi m-a confundat, deşi repet, nu am o faţă deloc comună. Ori dacă s-a întâmplat, a fost atât de neimportant încât am şters episodul din memorie.
Poate ar trebui să fac câteva şedinţe de autohipnoză şi să-mi reamintesc. But then again, neee.

Comments
5 Responses to “Efort de memorie”
  1. krossfire spune:

    Un fel de ”Hai sa-mi povestesti la o cafea ce-ai mai facut de cand ne-am intalnit in Vietnam”.

  2. Roxana spune:

    @Kross: Da, şi asta. Dar mai degrabă o reuniune de „familie” dintr-o viaţă anterioară. 🙂

  3. Mack spune:

    Am patit si eu ceva de genul, consumam o bere cu un coleg de servici la un bar cand un pustan de vreo 17-18 ani (foarte respectuos, motiv pentru care nu l-am alungat) imi povestea ca ce fain ne-am distrat noi doi la acelasi bar, cu cateva luni in urma si ce tare ne-am imbatat . Acest lucru nu s-a intamplat niciodata, dar nu-i bine sa te pui rau cu nebunu’ …

  4. Roxana spune:

    @Mack: true, sunt total de acord cu tine. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Efort de memorie Sat Nov 20, 2010 12:03 pm Sursa: Deviant Art Vă povesteam acum câteva săptămâni, într-un post, despre doi băieţaşi, unul boboc şi altul de an 3. Pe scurt, oamenii se chinuiau să mă agaţe şi să se bage în seamă. Nu mi-au stârnit altceva decât râsul. Mie şi tuturor cititorilor de pe blog sau colegilor de la facultate. Apoi, m-am ciocnit … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
