To … or not to?

În mod clar toamna i-a afectat judecata lui Seaqxx. M-am săturat să tot îi repet anumite lucruri în offline şi mă gândesc că poate e mai bine să i le spun în online.
DECI, femeie, decide-te: eşti babă sau eşti babe (as in sexy woman)?
STOP complaining, START acting.
Întreabă-te: To do it or not to do it?
Dă o şansă, dar dă-o bine şi nu oricui.
Şi dacă mă gândesc bine, Seaqxx e singura femeie pe care o ştiu să scoată o gagică cu care a ieşit Rpx în oraş de pe scaunul din faţă dreapta şi să o mute în spate. Un motiv foarte ok, părerea mea: „Până nu devii prietena oficială, acela e locul colegei de apartament.” Am râs copios în seara aia, mai ales când am început eu să vorbesc despre crime şi ciopârţiri pe linia de cale ferată, ceea ce a rezultat la o gagică de anul 1 foarte speriată. ( :)) )

În concluzie, TO!

Comments
3 Responses to “To … or not to?”
  1. DrCriss spune:

    Faza cu mutatul tipei din dreapta lui Rpx în spate e genială. Și are dreptate :p Cât despre nedumerirea lui Seaqxx, în zilele noastre nu prea cred că mai are importanță cine e primul. Dacă îți place de un tip care e cam timid și nu prea are curajul să te invite în oraș, nu cred că-l vei da uitării doar pentru asta, nu? Îl vei chema tu o dată și, văzând că ții la el, te va chema el a doua oară. Sau cel puțin așa ar trebui :))

  2. Roxana spune:

    Habar nu am. Personal, nu-mi pasă cine pe cine invită în oraş. I just wanna see her happy.😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] To … or not to? Mon Oct 25, 2010 12:13 pm În mod clar toamna i-a afectat judecata lui Seaqxx. M-am săturat să tot îi repet anumite lucruri în offline şi mă gândesc că poate e mai bine să i le spun în online. DECI, femeie, decide-te: eşti babă sau eşti babe (as in sexy woman)? STOP complaining, START acting. Întreabă-te: To do it or not … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
