poezie de toamna

Momentan neterminată…

Se stinge toamna

 

E toamnă şi-aş vrea să fie primăvară,

Mi-e frig şi vântul rece-atârnă a povară.

Parfumul tău de frunze moarte şi topite

Îmi striveşte neliniştile amator şlefuite.

 

În jurul tău, un galben palid mă sufocă,

Iar tu îmi sculptezi dezgustul într-o rocă.

Se stinge toamna în apusuri reci şi vii,

Se-aşterne bruma peste vise fumurii.

 

A fost cândva o toamnă şi am sperat

Că timpul m-a schimbat şi te-a schimbat,

Dar ninge şi frigul atârnă-n prag de seară,

E iarnă-n jur, dar va veni şi primăvară…

Comments
3 Responses to “poezie de toamna”
  1. Lucian Alex spune:

    off: Leapsa de la mine.daca vrei sa raspunzi.

  2. --CatalyN-- spune:

    Super! …bravo!

  3. Roxana spune:

    @Lucian: Pas.😀
    @Cătălin: thankies.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
