If good things happen…

Cred că sunt aproape patru săptămâni de când primesc veşti bune şi iarăşi bune. Cu facultatea merge bine, nu mă agit prea mult şi totuşi mă trezesc cu puncte la seminarii şi cu ceva cunoştinţe noi. Am colegi noi în grupă, tocmai în anul 3, care încep să mă cunoască şi pentru prima oară se pare că nu îi sperii atât de mult pe cât credeam.

Am un job care îmi permite multă libertate, deşi ar trebui să îl iau mai în serios şi am de gând să mă dau puţin cu capul de pereţi şi să caut strategii noi, de succes.

Cu cercetarea merge bine, sănătoasă sunt – comparativ cu anul trecut. Iubirea e un capitol închis pentru mine, vreau doar să mă simt bine fără drame la mijloc.

Zilele trecute cineva mi-a făcut o surpriză foarte faină şi aproape că am plâns (deşi nu recunosc nimic). După cum se poate citi, eu compun poezii. Şi le compun de mulţi ani. Anul trecut am scris 2 pe care le pot uşor transforma într-un cântec. De fapt, una e cântec. Cealaltă e poezie. Amândouă în engleză. Iar acum un prieten cântăreţ a compus linia melodică pentru amândouă. De fapt, avea linia melodică, dar nu avea versurile. Şi se pare că se potrivesc de minune. Deci prin noiembrie foarte posibil să plec la Bucureşti să-mi fac drepturi de autor.

Aşa că mintea mea bolnavă care la 4 dimineaţa nu mă lasă să dorm şi vine cu tot felul de idei de cercetare sau artistice se întreabă: If good things keep happening to you, does that make you a better person?

Subscriu spuselor lui Paul Valery: The best way to make your dreams come true is to wake up.

Comments
10 Responses to “If good things happen…”
  1. DrCriss spune:

    Felicitări!🙂 Ne împărtășești și nouă care sunt cele două poezii?

  2. Lucian Alex spune:

    e exact ca in „filmul nu stiu cum(lapsus sorry)” in care ideea era ceva de genul gandirea pozitiva si facand lucruri bune atragi lucruri bune si oameni cu gandire pozitiva in jurul tau..ma informez si revin cu numele filmului..

  3. Lucian Alex spune:

    edit: The secret-Law of Attraction

  4. Roxana spune:

    Hmm, nu îmi amintesc filmul, dar îmi amintesc de o carte care avea la bază ideea de a gândi pozitiv.😀

  5. Roxana spune:

    La momentul potrivit.😛
    Oricum nu le-am scris pe blog, ci altundeva, anul trecut.

  6. Mack spune:

    Oh da, the Secret mi-a schimbat si mie viata. Bine, n-are efect daca nu crezi ce zic aia acolo
    Si da, te fac o persoana mai buna. Nu vei reusi sa faci pe cineva fericit cu adevarat daca nu esti si tu la randul tau fericita, implinita si impacata cu sine.

  7. Roxana spune:

    Happiness is but an ideal. Acum nu că sunt musai pesimistă, dar uneori parcă mă satur să visez că totul va fi mai bine. Dacă realitatea îmi permite să trăiesc ok înseamnă că mai există un strop de speranţă.🙂

  8. Mack spune:

    Chiar daca iti dau dreptate si fericirea in sublimitatea conceptului nu poate fi atinsa niciodata pot spune ca esti un pic pesimista. Am vazut ca esti si pe dA, poate ai vazut http://fav.me/d2ltgos Pe mine ma face sa ma bucur de lucrurile marunte…

  9. Roxana spune:

    Sweet. Totuşi cred că faptele fac mai multe decât simple cuvinte. Poate pentru că manipulez cuvintele şi le ştiu secretul…
    Cât despre pesimismul meu, e mai mult un realism, o izbire de zidurile realităţii: „the best way to make your dreams come true is to wake up.”

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] If good things happen… Mon Oct 25, 2010 12:41 pm Cred că sunt aproape patru săptămâni de când primesc veşti bune şi iarăşi bune. Cu facultatea merge bine, nu mă agit prea mult şi totuşi mă trezesc cu puncte la seminarii şi cu ceva cunoştinţe noi. Am colegi noi în grupă, tocmai în anul 3, care încep să mă cunoască şi pentru prima oară se … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
