[poetry moment] Nimic…

Am închis ochii – pentru o clipă,

M-am dispersat în cioburi de risipă.

Mă priveai atât de blând, ca-n prima zi,

Dar ştii, nu mai suntem doi copii.

M-am speriat când te-am simţit,

Ca pe un necunoscut ce l-am iubit.

Şi-atunci mi-am deschis ochii în grabă,

Te-am implorat “vino, de mă iartă”.

Am sperat cândva la tandreţi inocente,

Fluturate peste gânduri reci şi-absente.

Ai sperat la o-mbrăţişare, la un sărut,

Dar nu ştii că trecutul rămâne trecut?

Am închis ochii pentru o ultimă seară,

Te-am strivit printre pleoape ultima oară,

Mi-am conformat expresia feţei zâmbitoare.

De astă dată nimic n-are să mă mai doboare…

Comments
5 Responses to “[poetry moment] Nimic…”
  1. radubv spune:

    Emotionant si foarte frumos scris. Felicitari

  2. Roxana spune:

    Thankies. 🙂

  3. DrCriss spune:

    Frumos :p Sper că mai ai poezii scrise pe blog 🙂

  4. Roxana spune:

    Dacă dai în josul paginii Home, vei găsi după categoria Poezii o bună parte din poeziile de pe blog. 🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] [poetry moment] Nimic… Mon Oct 18, 2010 13:07 pm Am închis ochii – pentru o clipă, M-am dispersat în cioburi de risipă. Mă priveai atât blând ca în prima zi, Dar ştii, nu mai suntem doi copii. M-am speriat când te-am simţit, Ca pe un necunoscut ce l-am iubit. Şi-atunci mi-am deschis ochii în grabă, Te-am implorat “vino, de mă iartă”. Am sperat cândva … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
