Elemente-surpriză în viaţă

Deja e joi… Sunt două zile şi eu încă nu m-am trezit la realitate. Încă mai păstrez în minte chipul colegei de an care, văzându-mă îmbrăcată la 4 ace, m-a întrebat cu ce ocazie. I-am zâmbit şi i-am răspuns simplu: „Azi mi se decide viitorul.” . După ce mi-a aruncat o privire de „ce e şi cu nebuna asta?”, mi-a urat un „succes” pe fugă şi a urcat buimăcită scările din corpul D.

Magicul 3: 3 minute cât mi-a luat să citesc un mail; 3 minute cât mi-a luat până în staţie; 3 ore de discuţii => schimbare în următorii 3 ani.  E amuzant cum în câteva clipe ţi se pot schimba planurile. E şi mai curios cum apar aceste elemente-surpriză pe care nu le poţi controla. Uneori le aştepţi toată viaţa şi nu vin. Alteori, când renunţi la a mai aştepta, apar pe nesimţite, când te aştepţi mai puţin sau deloc.

Gândire la rece… După 3 ore de discuţii am avut nevoie de o gură zdravănă cu aer curat, aşa că m-am plimbat prin Copou, până în Piaţa Unirii. Am ajuns acasă şi îmi venea să strig de fericire şi totuşi ceva m-a împiedicat. Credeam că mă voi calma, dar de fapt mă agit şi mai mult. Adorm greu, mă trezesc şi mai greu. Nu ştiu de unde să încep sau cu ce…

Elemente-surpriză… Cum să accept ceva ca şi cum aş merita pe deplin?Nu am fost niciodată modestă şi cred că dacă eram, nu ajungeam aşa departe, dar de multe ori mi s-a reproşat că mă laud prea mult. Cert e că mereu m-am lăudat cu ceea ce am realizat singură, prin muncă. Şi totuşi m-am simţit ciudat (puţin spus ciudat) când m-am văzut la o masă plină de oameni realizaţi şi care aveau mai multe cunoştinţe decât mine.

Când unul dintre visele tale devine încet, încet realitate… Cine s-ar fi gândit că şi în România se poate? Poate dacă aş fi primit o oportunitate asemănătoare în altă ţară nu m-aş fi bucurat atât de mult, dar faptul că voi rămâne aici încă 3 ani şi voi face ceea ce îmi place, de data asta implicând şi finanţe, nu doar voluntariate, mă încântă peste măsură.

Pe scurt, tata avea dreptate când mi-a sugerat să mă implic în ceea ce îmi place, să dau tot ce am mai bun şi să nu-mi pese de ceea ce cred alţii.

Comments
6 Responses to “Elemente-surpriză în viaţă”
  1. Pavel spune:

    Felicitări, măi, roșcato. Tre să dai de beut sâmbătă 😛

  2. Roxana spune:

    Merci. Sâmbătă am cursuri, bre. 😀

  3. Merluciu spune:

    mno, felicitari, dar in ce domeniu te-ai implicat de curge numai lapte si miere? 🙂

  4. Roxana spune:

    @l’enfant: mulţumesc. 😀
    @merluciu: unul care promite mult. 😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Elemente-surpriză în viaţă Thu Oct 14, 2010 18:29 pm Deja e joi… Sunt două zile şi eu încă nu m-am trezit la realitate. Încă mai păstrez în minte chipul colegei de an care, văzându-mă îmbrăcată la 4 ace, m-a întrebat cu ce ocazie. I-am zâmbit şi i-am răspuns simplu: “Azi mi se decide viitorul.” . După ce mi-a aruncat o privire de “ce e … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
