Memorie bună, dom’le!

Vă povesteam aici despre cei doi cretini din cămin. Sincer, la cât de populat e Iaşul de studenţi, nu mă aşteptam să-l mai întâlnesc vreodată pe tipul cu „ce şiret sunt”.

Oh, boy was I wrong!
Astăzi un tip cu ochelari de greier pe ochi şi o tipă wannabe piţi împărţeau pliante prin Copou. El mă vede şi fuge cu disperare după mine să-mi dea un pliant. La care adaugă: „Ah, dar noi ne ştim de undeva.” Mă apucă un râs isteric: era el, „şiretul” de săptămâna trecută. Îi răspund sec: „Cămin.” şi plec mai departe.

Cât de mică e lumea, nu? Deja încep să cred că suntem predestinaţi să ne ciocnim. Dacă îmi e dat să-l văd în fiecare săptămână, atunci e semn rău: cineva acolo, în lumea asta mare, practică magie neagră pe mine, altfel nu mi-ar trimite în cale păpuşa aia voodoo slăbănoagă. (v-am mai zis că e ca un schelet ambulant, nu?)
Măcar are memorie bună pentru creierul lui mic şi limitat. :))

Comments
5 Responses to “Memorie bună, dom’le!”
  1. relansat spune:

    ehe, dragostea-i mare :))

  2. Júlia spune:

    :))
    Cu siguranță o să vă mai întâlniți…:))
    Oh,boy…ce oameni…:-SS

  3. Roxana spune:

    @Zozo: same :))
    @relansat: da, îţi dai seama, m-am topit toată când şi-a amintit de faţa mea. :-j not :))
    @Julia: mi-e teamă că nu o să mai fac faţă unor astfel de reîntâlniri.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] dintre ei. Se pare că deşi are o minte de retardat fără posibilitate de salvare, omuleţul avea memorie bună, dom’le! Acum câteva zile, după ce mi-am făcut curaj să ies din casă (nu de alta, dar de la 15 […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
