Doi cretini

Cuza – 2010, Iaşi, cămin.

Nu, nu mai stau la cămin, mi-au ajuns doi ani, dar am prieteni care stau şi pe care îi vizitez atunci când am câteva clipe libere. Luni am fost la o colegă, unde am revăzut o mai veche cunoştinţă.

Cel mai amuzant lucru care mi s-a întâmplat în ultima vreme: dau să ies din cămin şi să plec spre staţie. La ieşirea din cămin, lângă băncuţe, mă opresc doi cretini. Unul, subţire cât un băţ şi înalt cât o prăjină, se bagă în seamă: „Care e pluralul de la telecomandă?„. L-am întâmpinat cu o privire plină de scepticism. El a continuat: „DOUĂ.”. În momentul următor am izbucnit în râs. L-am întrebat: „Eşti în anul 1?” şi mi-a răspuns entuziasmat că DA.E clar, de asta faci glume de liceu.

Celălalt stătea mai pe întuneric şi privea. L-am luat şi pe el la întrebări: „Şi tu tot anul 1?„. Mi-a răspuns cu o masculinitate tipic „cimpanzeică„: „Eu sunt anul 3!”. L-am felicitat-era o minune la cât de tâmpit părea cum de a ajuns în anul terminal– i-am zis că şi eu tot în anul 3 sunt. Ăl’ micu de an 1 deja părea dezamăgit. Ştiu că par o pradă uşoară, nu-mi dă nimeni 21 de ani.

Cel de anul 3 deja începea cu propoziţii de agăţat: „Un număr de telefon nu ai?” . „Am chiar două, dar niciunul pentru tine.„, îi răspund. Dezamăgit, mai încearcă o dată: „Dar un „aidi” de mess?„. „Nee, lista mea e prea incărcată pentru încă un add.”, i-am răspuns din nou, completând că „dacă vrei, îţi dau adresa blogului meu.” Moment în care tipul îmi răspunde total dezamăgit că „nu merci, nu-mi place să citesc.Asta explică multe, inclusiv privirea aceea „lost”.

Şi bineînţeles, cel de anul 1 revine pentru a-şi salva prietenul: „Da’, auzi, ştii ce e ăla un şnur?„. „Ia, uimeşte-mă!„, îi răspund. La care scheletul ambulant începe să râdă: „Haha, ce şiret sunt!„. Am schiţat un zâmbet constipataltfel nu îl pot descrie– şi am plecat către staţie. Sincer, nici nu îmi mai amintesc ce au bolborosit cei doi în urma mea. Desigur, îi voi mai vedea pe acolo, presimt asta. Sunt curioasă ce glume de liceu mai fabrică atunci.🙂

Comments
13 Responses to “Doi cretini”
  1. Roxana spune:

    @Ducu: nu chiar, dar măcar au descoperit youtube-ul. :))

  2. krossfire spune:

    Hai frate, aia cu siretul e criminala…cred ca am facut-o undeva in clasa a treia prima si ultima data :))

  3. Roxana spune:

    E criminal cât de retardaţi erau cei doi. :))

  4. onutza spune:

    =)))) numai in C2 poti intalni astfel de persoane =)))) dar nah……trebuie sa fie si astfel de persoane pentru ca altfel lumea ar fi foarte plictisitoare ………😀

  5. Roxana spune:

    @oana: true 100% .😀

  6. Natural spune:

    Nu te pune cu prostii ca au mintea odihnita!🙂

    Te invit la o leapsa de nota 10.

    Te bagi?

  7. Roxana spune:

    :)) true. Dacă voi avea timp, desigur.

  8. l'enfant spune:

    Mai, Rox.. trebuie sa intelego si tu acum.. „la tati ni-i greu”! :))

    PS: Ai luat o pauza cam lunga; asteptam, asteptam!😀

  9. Roxana spune:

    :)) Da, aştept şi eu puţin timp să mai scriu ceva.😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Doi cretini Thu Oct 07, 2010 11:24 am Cuza – 2010, Iaşi, cămin. Nu, nu mai stau la cămin, mi-au ajuns doi ani, dar am prieteni care stau şi pe care îi vizitez atunci când am câteva clipe libere. Luni am fost la o colegă, unde am revăzut o mai veche cunoştinţă. Cel mai amuzant lucru care mi s-a întâmplat în ultima vreme: … […] […]

  2. […] povesteam aici despre cei doi cretini din cămin. Sincer, la cât de populat e Iaşul de studenţi, nu mă […]

  3. […] povesteam acum câteva săptămâni, într-un post, despre doi băieţaşi, unul boboc şi altul de an 3. Pe scurt, oamenii se chinuiau să mă agaţe […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
