#HaiLaFotbal – înscrieri

LAST EDIT: Sâmbătă, ora 17, terenul din Tudor. Jucăm o oră pe motiv că suntem puţini şi e frig. Să fiţi acolo de la un 5 fără 15, guys!

+ Propunere: după meci mergem la vin fiert în Clubul Presei.😀

 

Se apropie ediţia a 12-a de #HaiLaFotbal, o confruntare între bloggeri şi, în ultima vreme, şi între bloggeri&friends. Cam aşa s-ar descrie ultimele ediţii.

Deşi e greu de crezut, am decis să mă ocup eu personal de desfăşurarea următoarei ediţii, aşa că dăm startul la înscrierile pentru data de 9 octombrie, sâmbătă. Who’s with me?😀

Am nevoie de un mic ajutor la închiriat un teren de fotbal. Cine se oferă să meargă într-o zi cu mine la Magic Sports Pub în Tudor şi să vorbim de închiriat terenul?

Până atunci, lăsaţi aici un comment pentru a face lista de participanţi.😀

L.E. Ora 17:00, terenul sintetic Magic Sports Pub Tudor. Am nevoie de confirmări pentru a putea vorbi cu Adi, cel care închiriază terenul.

(Deja la ora 18:00 e prea târziu pentru un meci de 2 ore.)

Lista:

1. Pavel (?)

2. Cipoc

3. Viorel

4. Anticalofilul

5. Razvan Girmacea

6. Relansat

7. Paul

8. Ionuț Călugăru

9. Iepurasul Isteric (?)

10. Vali

11. Bebe (? – nu ştie sigur dacă ajunge)

12. Liviu (prieten cu Relansatul)

13. Subsemnata (dacă îmi trece din răceală :D) – mă trec ca şi rezervă, just in case.

14. Dragoş

Comments
54 Responses to “#HaiLaFotbal – înscrieri”
  1. Pavel spune:

    Prezent! Sau nu… Oricum trece acolo si te anunt eu😀

  2. cipoc spune:

    poate reusesc sa ajung si eu
    cand o sa ai o ora iti confirm daca reusesc

  3. IASIVEZI spune:

    astrept ora..ca mai apoi sa pot confirma sau nu…

  4. Roxana spune:

    Voi încerca să fac rost de teren pentru ora 16 sau 18 după-amiază.

  5. Anticalofilul spune:

    si eu incerc sa ajung.

  6. cipoc spune:

    daca e la 4 nu ajung sigur
    la 18.00 deja cresc simtitor sansele

  7. somnulescu spune:

    Eu o sa fiu pe plaiurile mioritice culegand struguri🙂

  8. Paul spune:

    Vin si eu, daca nu se intampla ceva neprevazut.

  9. Ionuț Călugăru spune:

    prezent. Nu se poate indoor? O să fie cam cancer…

  10. relansat spune:

    agreez si eu ora 18:00. altfel, nu cred ca pot. ma mut sambata

  11. Vali spune:

    In principiu, vin si eu. Depinde cat de cat si ora la care e, 18:00 pare cam friguroasa, dar merge, ne incalzim😀

  12. relansat spune:

    liviu, amicul meu.

  13. Madalin spune:

    As fi venit si eu cu drag, dar ultimele doua editii mi-au lasat un gust cam amar: spiritele se incing prea repede si nu mai este de mult timp un eveniment dedicat celor din online.
    Spor la treaba Roxana, sper sa aduni un numar mare de omuleti si nu in ultimul rand zi cu soare ca sa nu raciti🙂

  14. relansat spune:

    @madalin dupa aceasta editie ar fi bine ca tu sa organizezi urmatorul hai la fotbal … sau urmatoarele. daca aduni 12 bloggeri inseamna ca am gresit noi pe undeva🙂. poate se vor aduna, mai ales ca acum au aparut si studentii, dar inainte de a incepe facultatea cu siguranta NU.

  15. Madalin spune:

    Asta era ultima mea intentie: sa transform blogul Roxanei intr-un forum cu discutii incinse. Relansat…sa stii ca lumea nu e tot timpul rea si a exprima o parere nu inseamna a aduce o acuza. Am observat ca esti cam aprig la manie cand e vorba de sport…local

  16. relansat spune:

    nu e voba de nicio discutie incinsa. e vorba doar de o propunere si nimic mai mult. daca tu sau oricine altcineva considera ca poate aduna 12-15 oameni pentru hailafotbal, sa se autopropuna. ce, crezi ca mie nu mi-ar placea sa fim numai bloggeri?🙂 discutiile astea de genul – nu vin pentru ca-s si oameni din afara blogosferii sunt egale cu zero atata timp cat nu vii cu ceva mai bun. eu am sa vin pe viitor si daca se vor aduna numai doi bloggeri pentru ca imi place sa joc fotbal. ca nu ma pricep la el, asta e o alta discutie😀. ps: sunt manios din cale afara. ma duc la facultate sa ma calmez.

  17. relansat spune:

    ps2: io-s chiar vesel. daca vrei, discutam pe aceasta tema la o bere sau fata in fata sa imi vezi grimasa. din textele pe care le postez poate reiesi cu totul altceva, asta fiind unul din dezavantajele scribaliturilor🙂
    hai roxana, ai stabilit ora?😀

  18. Vali spune:

    Adevarul e ca mie imi pare rau ca nu reusim sa fim doar bloggeri la #hailafotbal, ca pana la urma e un eveniment al nostru si i se cam pierde din traditie… Insa acum ca a inceput facultatea, cu putina promovare, poate reusim sa ne strangem 2-3 echipe doar de bloggeri si sa punem prietenii ca rezerve si daca ramane loc, sa vina si ei… ( nu ca as avea ceva cu ei🙂 )…

  19. Pavel spune:

    Eu aș veni cu altă propunere. Să punem capăt edițiilor de #HaiLaFotbal pe anul ăsta. S-a cam plictisit lumea, nu mai e același entuziasm ca atunci când mie și lui Somnulescu ne-a venit ideea, idee veche dar fără curaj de a fi pusă în practică până nu am văzut ce a fost la colegii noștri bloggeri din București.

    Vom discuta sâmbătă mai pe larg.😉

  20. Anticalofilul spune:

    :))) cica Bebe – coleg cu Pavel :)) tare :)) no offence

  21. Roxana spune:

    @Anticalofilul: coleg de apartament. :)) nu ştiam cum să-l trec.😀

  22. relansat spune:

    @pavel daca asta se doreste, prea bine.
    vad ca s-a decis la ora 17:00 – 90% sanse sa vin.

  23. Pavel spune:

    Relansat, eu nu-mi doresc asta, dar… ăsta-i purul adevăr. Putem să anunțăm pe twitter într-o zi sau să scriem unu pe blog și să merem la un fotbal spontan de acum înainte, dar chestii oficiale care defapt sunt mai mult amicale… parcă nu mai merge. Părerea mea.

  24. relansat spune:

    oricum, eu ma gandesc serios sa merg si la baschet … daca se mai face🙂

  25. Vali spune:

    Putem merge la patinoar sau la schi de acum :P… Daca nu, cel mai bine e sa revenim la blogmeet-ul traditional pana la primavara, cand o sa avem pofta de alergat😀

  26. Dragos spune:

    Ma alatur si eu !🙂

  27. Vali spune:

    Eu confirm pentru ora 17:00🙂

  28. cipoc spune:

    din pacate am musafiri sambata deci pas
    sorry

  29. IASIVEZI spune:

    ma poti taia de pe lista…lucrez si nu pot ajunge

  30. Pavel spune:

    Si inca unu in minus… Eu sunt la mama si la tata acasa. Ajut la productia de vin pe 2010. Imi pare rau Roxana😉

  31. Roxana spune:

    😦 Ce mă fac eu cu voi? :)) Deci beau vin curând.

  32. relansat spune:

    Fac pe dracu-n patru si ajung. Chiar si cu o jumatate ora intarziere. Nu las la greu trupa. Sper sa ma misc racheta cu mutatul.

  33. Roxana spune:

    @Relansat: te mişti, că închiriem o oră terenul. O să fim maxim 10, deci nu are rost să jucăm pe frig, 10 oameni, 2 ore. Aşa că jucăm doar o oră. So move your ass cu mutatul.😉

  34. Vali spune:

    Mai vin si eu cu 2 prieteni, ambii cu blog dar care inca nu s-au inscris… 95% sanse sa vina😀

  35. Roxana spune:

    Ok. Mâine sun să închiriez pentru o oră terenul. Dacă o să fim 10-12 nu are rost să alergăm două ore după o minge, mai ales că e şi răcoare. Să aveţi la voi 15-20 RON. Şi ne vedem undeva pe la 5 fără 10 în faţă la Magic Sports Pub.🙂

  36. Vali spune:

    Pai hai sa refacem lista atunci, ca sa vedem ce si cum… Din pacate, am sentimentul ca asta va fi ultima editie pe 2010. Trebuie sa ne reorientam spre altceva😛

  37. Roxana spune:

    Păi mai are rost să fac lista? şi aşa e scurtă. :))

  38. Vali spune:

    Deja nu mai e lista dupa aia :))

    Bun, sper sa fim macar 2 echipe maine seara…

  39. Vali spune:

    Eu am o trupa de colegi cu care joc fotbal uneori. Ei sunt vreo 6. Ar putea veni si ei si sa stam 2 ore?😕

  40. Roxana spune:

    Ok. Eu nu mă supăr. :))
    Dar să se decidă lumea până la ora 4-5. Ca să pot suna şi confirma.

  41. Vali spune:

    Ok, daca tot suntem putini, mai vin cu un prieten, a mai fost de 2 ori parca, lucreaza si el pe online, doar ca nu are blog😛

  42. Paul spune:

    Deci se face astazi ?

  43. Paul spune:

    a fost super la fotbal! golgetter si golkeeper – roxana !

  44. Roxana spune:

    :)) totuşi cel mai bun portar – fără urmă de alcool – este Paul!😀
    Best daydreamer este Relansat, of course. :))

  45. Vali spune:

    Super a fost. Eu am fost arbitru, ca restul locurilor sunt deja luate😀

  46. relansat spune:

    dar scorul, cat a fost scorul?

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] #HaiLaFotbal – înscrieri Sun Oct 03, 2010 17:03 pm Se apropie ediţia a 12-a de #HaiLaFotbal, o confruntare între bloggeri şi, în ultima vreme, şi între bloggeri&friends. Cam aşa s-ar descrie ultimele ediţii. Deşi e greu de crezut, am decis să mă ocup eu personal de desfăşurarea următoarei ediţii, aşa că dăm startul la înscrierile pentru data de 9 octombrie, sâmbătă. Who’s with me? … […] […]

  2. […] deja clasica sumă de 15 lei. Locaţia: Magic Sports Pub în Tudor. Hai la înscrieri, neamule!! Link link link (de trei ori ca să vezi) Related postsMircea Badea si-a donat masina sinistratilorA trecut şi […]

  3. […] vrei să faci un pic de sport, te așteptăm la #HaiLaFotbal. Pentru a te înscrie, dă un click AICI . Author: […]

  4. […] înscrieri și informații suplimentare citiți acest articol. […]

  5. […] atunci, lăsaţi aici un comment aici pentru a face lista de […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
