Teen music

Image source: Deviant Art

Cred că toţi am avut momente,  în liceu mai ales, când pe lângă trupele de suflet, mai ascultam şi 1-2 piese apărute „fresh”.  De când mi-am făcut cont pe jango, pe lângă lista mea obişnuită de artişti, site-ul îmi mai „propune” câte un fresh band.

Şi astăzi mi i-a propus pe puştii de mai jos – The Garlics (nume total neinspirat, părerea mea).Nu zic că-mi plac, dar sincer sunt mult mai buni decât cei de la Paramore(!!!), ascultaţi prin tramvaie şi autobuze de către puştoaicele de liceu. So give it a try, kids! Recomand, pe lângă piesa de mai jos, şi piesa Dream.(păcat că nu am găsit-o pe youtube, dar o puteţi găsi voi pe net dacă vă interesează)

Comments
One Response to “Teen music”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Teen music Tue Sep 28, 2010 12:38 pm Image source: Deviant Art Cred că toţi am avut momente,  în liceu mai ales, când pe lângă trupele de suflet, mai ascultam şi 1-2 piese apărute “fresh”.  De când mi-am făcut cont pe jango, pe lângă lista mea obişnuită de artişti, site-ul îmi mai “propune” câte un fresh band. Şi astăzi mi i-a propus pe … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
