#HaiLaFotbal ediţia 10

Sâmbătă s-a jucat a 10-a ediţie de #HaiLaFotbal, la #Iaşi. Constrânse de situaţie, s-au prezentat şi majoretele, adică Iulia şi cu mine.
A fost o vreme bună, deci de partea noastră. Tura asta am numărat ceva mai mulţi bloggeri decât tura trecută, deci odată cu venirea toamnei, se întorc şi bloggerii. E de bine, zic eu.
Aştept o ediţie următoare, care nu se ştie dacă va veni.
Fără alte cuvinte, vă prezint dovada-acum nu or să vă mai sară în cap soţiile şi prietenele- :D.
P.S. A observat cineva că nu i s-au mai rupt pantalonii lui Relansat? 😀

Comments
6 Responses to “#HaiLaFotbal ediţia 10”
  1. relansat spune:

    sunt totusi 10 kg de care am mai scapat intre timp 😛
    editia urmatoare, weekendul urmator, deci nu acesta. din doua in doua saptamani

  2. Roxana spune:

    Damn. Atunci suntem la mare. 🙂

  3. Pavel spune:

    No, că ajung eu în Iași iar mă joc cu voi:D

  4. eroic spune:

    sorry de offtopic, vreau si eu un link-exchange. daca esti de acord astept un comment de la tine. mc

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] #HaiLaFotbal ediţia 10 Wed Sep 15, 2010 12:16 pm Sâmbătă s-a jucat a 10-a ediţie de #HaiLaFotbal, la #Iaşi. Constrânse de situaţie, s-au prezentat şi majoretele, adică Iulia şi cu mine. A fost o vreme bună, deci de partea noastră. Tura asta am numărat ceva mai mulţi bloggeri decât tura trecută, deci odată cu venirea toamnei, se întorc şi bloggerii. E de bine, zic … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
