Blogmeet – cum a fost

Deşi i-am promis Iuliei că ajung la timp, am întârziat puţin. A avut ea grijă însă să ajungem la 8:58 în Chillout şi să fim primele. Au ajuns apoi şi restul bloggerilor.
E prima oară când ajung şi eu la un blogmeet. Şi a fost…uhm, no comment.
Adică m-am enervat pentru că s-au format bisericuţe, pentru că discuţiile au devenit prea private etc.
Locaţia nu a fost cea mai fericită, deşi am insistat să mergem în Clubul Presei: acolo ai mese mari, muzică bună, vin roşu fiert, poţi juca table, tenis de masă.
În Chillout am simţit că nimeni de fapt nu s-a simţit cu adevărat bine. Mese şi scaune mici, înguste, nu prea reuşeam să stăm toţi face-to-face şi ne-am trezit că vorbeam cei de la centru, iar marginile discutau total alte lucruri.
Servirea e total reproşabilă, fătucile alea erau prea ocupate să dea din fund pe piese de căcat şi să-şi fumeze ţigările lângă budă.
Am mai cunoscut vreo 2-3 persoane noi, nu că m-ar ajuta cu ceva asta.
Sunt încă scârbită de faptul că unii oameni nu suportă psihologii, de parcă meseria mi-ar dicta mie personalitatea. Anyway, probabil că mă aşteptam la alte păreri mult mai mature în seara asta. Sau supraestimez eu oamenii în general.
Măcar am râs copios la shaorma.😀
* * *
Îmi ascult melodia şi sper să pot dormi.

Comments
10 Responses to “Blogmeet – cum a fost”
  1. seaqxx spune:

    1. Ăla n-a fost blogmeet.
    2. Când sunt multe persoane la masă bisericuţele sunt o necesitate.
    3. Am fost oameni din diverse domenii, am încercat să găsim ceva comun. Mereu facem asta.
    4. Meseria nu îţi dictează personalitatea, dar faptul că personalitatea nu prea se mulează pe ceea ce susţii tu că îţi este meseria a dus la confuzii şi ironii.
    5. Faptul că s-a ajuns la ironii şi faptul că nişte oameni şi-au spus părerea fără nici o reţinere sau consideraţie pentru egoul tău abia nu înseamnă imaturitate, ci îndiferenţă faţă de tine. Faptul că eram toţi bloggeri, nu înseamna că aveam vreo obligaţie comportamentală unii faţă de ceilalţi. Ai să observi de multe ori că cei ce te cunosc de ceva vreme filtrează atent ceea ce spun, pentru că ştiu ceea ce te-ar deranja să auzi. VisUrât este atât de self-centered încât nu îi pasă deloc ce deranjează pe ceilalţi, mai ales când aceştia nu au nici o importanţă pentru el.
    6. Ba da, faptul că ai întâlnit (nu cunoscut!) aceste persoane noi, care nu se mulează pe şablonul comportamental definit de tine până acum ar trebui să te ajute foarte mult. Information is power în orice domeniu.

  2. Roxana spune:

    Well, ce ţie îţi place nu îmi place neapărat şi mie.
    Altfel nu-mi explic de ce după ce am schimbat locaţia şi am rămas numai noi, cunoscuţii, totul a fost ok.
    Anyway…🙂

  3. seaqxx spune:

    Nu orice trebuie să îţi placă. Trebuie să observi oamenii şi să înveţi. Nu spune nici un profesor la psihologie asta studenţilor ?

  4. Roxana spune:

    Seaqxx, la psihologie profii nu au timp să dea sfaturi studenţilor. Au timp doar de insultat, de misoginism şi de auto-ridicare în slăvi.🙂

  5. krossfire spune:

    Pai esti deja psiholog in functiune ? Daca nu esti, poti inca sa-ti lipesti o eticheta de gen ”forjor-sondor de puturi mentale”😛

  6. Roxana spune:

    @kross: încă un an şi devin psiholog. :))

  7. Bre, mai anuntati si voi restul lumii la intalniri din astea (daca sunt deschise pentru orice blogger), ca poate mai ajungem si noi astia, care folosim numai GReader si care inca nu am auzit de mess, mass, pass, fass….

  8. noname spune:

    Eu cred ca ai asteptari prea mari de la oameni … nu-s eu „psiholog” dar mi s-a demonstrat in repetate randuri ca la intalniri sociale unde participa mai mult de 10 oameni majoritatea dau dovada de prostie (care ei uneori au senzatia ca e ironie sau ii face cool or any other shit like this)

    Keep up the good work …

  9. Roxana spune:

    @Andrei Dumbravă: Bre, am dat pe twitter. Mai urmăreşte şi tu lumea.😀
    @Noname: thanks, mi-am dat seama că sunt anti-socială :)) .

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Blogmeet – cum a fost Wed Sep 15, 2010 0:44 am Deşi i-am promis Iuliei că ajung la timp, am întârziat puţin. A avut ea grijă însă să ajungem la 8:58 în Chillout şi să fim primele. Au ajuns apoi şi restul bloggerilor. E prima oară când ajung şi eu la un blogmeet. Şi a fost…uhm, no comment. Adică m-am enervat pentru că s-au format bisericuţe, … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
