Trecut, prezent şi propria-mi persoană

Am aproape doi an de blogging oficial pe platforma wordpress. Mai am vreo patru de deviantart şi destui de social networking.
Uneori mi se face dor să citesc ce mai scriam acum aproape 2 ani. Dar cel mai dor mi se face să citesc ce scriam în urmă cu un an când eram îndrăgostită până peste cap şi credeam că îl găsisem pe „the one”. Evident, din moment ce sunt singură acum, e clar că am fost indusă în eroare de nişte sentimente de moment, care s-au stins încet, dar sigur. Şi aici am fost amândoi de vină. Nu dau toată vina pe el, eu nu sunt perfectă, doar am încercat să fiu şi am dat-o în bară.
Zilele trecute vorbeam cu o prietenă care îmi spunea că am devenit prea radicală, că fac prea multe comparaţii între el şi cei care îmi dau târcoale. Şi poate că are dreptate în unele privinţe. Aşa e, tind să compar şi dacă ceva îmi aminteşte de fostul, fac tot posibilul să mă îndepărtez de omul respectiv. Deşi poate ar fi cazul să accept că toţi oamenii avem câteva plusuri şi minusuri în comun…
Acum un an scriam articole care acum mi se pare extrem de amuzante. Aşa că pe scurt îmi voi răspunde cu un an în plus de maturitate frământărilor de atunci.
1. Calmul dinaintea furtunii: Love story imposibil între wordpress şi blogspot sau cum trebuia să mă gândesc că ceea ce e comun la bază nu e neapărat comun şi la vârf. Important e că în final, „Lui i se făcu cald. Ea îi făcu vânt.”. Măcar am avut curajul să pun capăt până nu ar fi fost mult prea târziu.
2. Revelaţiile avute pe la un 7 august, au fost urmate de trepidaţii în momentul în care am realizat că deşi mi-am primit un şut în fund de la un tip din Bucureşti, un tip super din Iaşi m-a îmbrăţişat aşa cum eram. Un an mai târziu scriu că şutul în fund a fost de o mie de ori mai puţin dureros decât îmbrăţişarea ce s-a transformat în Iaşi într-o relaţie. Iar de tipul din Bucureşti am avut eu grijă să guste din propriul medicament.
3. 17 august – momentul în care mi-am dat seama că a început să îmi placă cu adevărat de el şi că peste noapte, toată joaca noastră s-a transformat într-o relaţie. Negustorii m-au înşelat, fiindcă nu a fost să fie relaţia pe care o visam la început. Uneori ţi se mai trage ţeapă, important e să înveţi din greşeli.
4. 28 august – De ce iubesc oamenii? – de plictiseală, draga mamii, din dorinţa de a nu fi singuri, din teama de a nu rămâne fără sprijin. Pe scurt, din prostie iubesc, pentru că iubirea te aduce la stadiul de dobitoc îndrăgostit şi iraţional.
5. A urmat toamnă şi un tumultum de trăiri contradictorii.
Acum citindu-mi trecutul despre care am scris atâtea aici pe blog, realizez că tot ceea ce a meritat din relaţia aia au fost vizitatorii şi comentariile care mai de care sub aspect de „sfaturi moca”.
Amuzant, nu? A ajuns să nu îmi mai pese.
Şi sincer nu am nevoie de oameni care să-mi spună că nu ştiu ce e aia relaţie. Am trecut prin multe, bă! Ultima mi-a dat de gândit că nu are rost să mă grăbesc. Ce naiba, la 21 de ani nu-mi trebuie mie seriozitate.
În cincluzie, this girl just wants to have fun până am să găsesc pe cineva care chiar să merite seriozitate din partea mea.

Comments
5 Responses to “Trecut, prezent şi propria-mi persoană”
  1. Pavel spune:

    Măi, repeți de prea multe ori că nu vrei o relați încât ajung la concluzia că de fapt vrei. E ca și cum te-ai tachina cu gândul ăsta pentru că tocmai invers vrei. E ca în copilărie, doi se tachinează pentru că se iubesc. Bine, nu chiar în copilărie.😀

  2. Roxana spune:

    @Pavel: nu vreau relaţie pentru că mi-a ajuns. Asta nu înseamnă neapărat că vreau musai singură, însă eu văd „relaţia” ca pe ceva mult prea serios, iar eu nu sunt pregătită să mai trec încă o dată prin atâta seriozitate.😀

  3. Pixian spune:

    Daca dai seriozitatea la cine vrei tu inseamna ca nu e stadiul tau natural…

  4. Roxana spune:

    Nu e vorba că ofer seriozitatea mea oricui, pur şi simplu nu cred că sunt destul de pregătită pentru o nouă relaţie. Am timp să aflu dacă m-am înşelat sau dacă e un risc pe care mi-l pot asuma.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Trecut, prezent şi propria-mi persoană Tue Sep 14, 2010 18:24 pm Am aproape doi an de blogging oficial pe platforma wordpress. Mai am vreo patru de deviantart şi destui de social networking. Uneori mi se face dor să citesc ce mai scriam acum aproape 2 ani. Dar cel mai dor mi se face să citesc ce scriam în urmă cu un an când eram îndrăgostită până … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
