Fuck you very much!

Unele zile sunt cât pe ce să îmi fie distruse de oameni. Un animal nu mi-ar distruge ziua, dar un om aproape că ar reuşi dacă nu aş şti să fac o selecţie între ceea ce merită nervi şi ceea ce nu merită.
Din ciclul „some idiots succeed”, fac parte două categorii:

1) Unii oameni sunt de-a dreptul cretini.
2) Unora le place să fie proşti până în pânzele albe.
De fapt o accept şi pe a 3-a: amândouă sunt la fel de adevărate.

Pe scurt: într-un oraş românesc în care bârfa circulă cu viteza luminii, în care te simţi încolţită de o parte dintre prietenii fostului, de ce te trezeşti, idioato, să mă întrebi „ce facem„? Nu mai suntem împreună de 6 luni. În plus, mi-e greu să cred că tu, cea care mă bârfeai din prima zi in care ai aflat că eram cu omul respectiv, nu ai aflat că în martie am pus punct.
Dacă te întrebi ce mai facem eu şi dubla mea personalitate, facem mai bine decât tine. Ai noroc că eşti prea proastă ca să mă leg de persoana ta. Copiii ca tine, cu nevoie speciale pot opta pentru o operaţie de mărire a IQ-ului, eventual cu implanturi de silicon în creier, poate vei arăta şi tu mai inteligentă, cel puţin la suprafaţă. Pentru că ţi-ar trebui să te mai naşti de cel puţin 10 ori ca să ajungi la limita normalităţii în materie de coeficient de inteligenţă. Şi da, îţi spun eu, pentru că am lucrat la realizarea unuia. Dar nu are rost să irosesc timp şi hârtie aplicându-l pe tine.

* * *
Fuck you very much!😀😀😀

Comments
3 Responses to “Fuck you very much!”
  1. noname spune:

    ador cantecul :X:X:X

    asta il stii: http://www.youtube.com/watch?v=Y626eTivs60 ?

  2. Roxana spune:

    Nu, dar îl ştiu acum.😛

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Fuck you very much! Tue Sep 14, 2010 15:50 pm Unele zile sunt cât pe ce să îmi fie distruse de oameni. Un animal nu mi-ar distruge ziua, dar un om aproape că ar reuşi dacă nu aş şti să fac o selecţie între ceea ce merită nervi şi ceea ce nu merită. Din ciclul “some idiots succeed”, fac parte două categorii: 1) Unii oameni … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
