Pană de curent

E a doua oară când îmi propun să mă trezesc de dimineaţă şi am efectiv chef de muncă LUNEA.
Dar nu, stimabilii de la E-on Iaşi trebuie să ia curentul, fără măcar să anunţe.


Moda asta la români mă scoate din sărite:
Se ia apa – de ce am anunţa oamenii că nu vor avea apă toată ziua?
Se ia curentul – de ce am anunţa oamenii că nu vor avea curent toată ziua?
Tura trecută, acum vreo 3 săptămâni, a venit la 7 seara, ceea ce nu mi se pare normal. Tura asta, şi-a revenit după 3 ore.


Soluţia: Aşa că în loc să-mi smulg părul din cap şi să înjur din adâncul plămânilor, am decis să gătesc. Şi nu doar un tip de supă, ci două.
Acum şi-a revenit curentul, iar eu sunt pe cap cu 2 supe puse la fiert şi cu 15 articole pe care mi le-am propus azi să le scriu.
Thanks a fuckin’ lot, E-on Iaşi!

Comments
7 Responses to “Pană de curent”
  1. Rpx spune:

    Recomand ca tratament „obișnuirea cu fenomenul”.

    Nu-ți fă griji… a fost și mai rău în zona asta…

  2. Roxana spune:

    @Rpx: thanks, dar refuz să mă obişnuiesc.😀

  3. health spune:

    eu am trait ani de zile in paris si la fel era si acolo din acest punct de vedere..deci
    bine inteleg la noi cate probleme sunt cand mai vine si o gluma din asta…

  4. Roxana spune:

    Eu am stat o săptămână in Paris şi nu am trăit glume de-astea. Doar în România le-am simţit pe pielea mea, so…

  5. somnulescu spune:

    Data viitoare cand iti tai curentul electric am sa te anunt…soz ;(

  6. Roxana spune:

    but3d! DIE! :)) I so hates ya. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Pană de curent Mon Sep 13, 2010 13:28 pm E a doua oară când îmi propun să mă trezesc de dimineaţă şi am efectiv chef de muncă LUNEA. Dar nu, stimabilii de la E-on Iaşi trebuie să ia curentul, fără măcar să anunţe. Moda asta la români mă scoate din sărite: Se ia apa – de ce am anunţa oamenii că nu vor avea … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
