Cum îmi dau singură lecţii de viaţă

Acum un an eram in love şi credeam că nu sunt în stare să trăiesc într-un mod independent de falsul sentiment de iubire. Se pare că nu am murit de singurătate, de fapt începe să-mi placă. Am scăpări când poate mi-aş dori pe cineva alături, recunosc. Sunt totuşi om şi am momente de slăbiciune. Rare, recunosc, dar le am.
Am dat însă peste un articol mai vechi, care mi-a deschis ochii asupra faptului că m-am schimbat la aproape 180 de grade.
Pentru mine, în ziua respectivă: visele erau un teren minat, rănile se vindecau încă, nu ştiam să îmi fac planuri, voiam fapte şi nu vorbe, nu aveam răbdare, nu simţeam că am prieteni cu adevărat apropiaţi, viaţa era nedreaptă, eram extrem de dezamăgită, voiam să termin romanul, sufeream, eram retrasă, mă simţeam singură, lăsam impresii proaste, zâmbeam fals, susţineam cu tărie că „te iubesc” e insipid, că lucrurile care sună bine dor ca naiba, iar nimic nu mă va mulţumi vreodată pe deplin.

Astăzi gândesc oarecum diferit.
Visele realiste au o durată de viaţă mai mare decât „caii verzi pe pereţi”.
Rănile se vindecă, dar rămân cicatrici urâte.
Planurile pe termen scurt sunt realizabile. Restul e basm.

Încă vreau fapte, nu vorbe.
Am învăţat totuşi să am răbdare, dacă persoana îmi demonstrează că merită.
Mă las foarte greu convinsă.
Am devenit mult mai calmă. Cred că primii care au observat asta sunt mama, tata şi fratele meu.😀
M-am obişnuit cu faptul că prietenii apropiaţi te dezamăgesc.
Prefer să am mai multe cercuri de prieteni nu neapărat foarte apropiaţi.


Viaţa e în continuare nedreaptă, însă e şi perfectibilă.
La 21 de ani nu am timp de scris romane, însă la bătrâneţe sigur voi avea.
Nu mai sufăr pentru că pur şi simplu nu îmi mai pasă.
Am învăţat să arăt lumii cine sunt şi cine nu sunt.
Prima impresie pe care o las e mereu una bună.


În continuare, „te iubesc” e insipid.
Zâmbesc fals, dar o fac mult mai bine. Încep să devin profesionistă. (lucky me)
Iar pentru că nimic nu mă va mulţumi vreodată pe deplin, îmi convine singurătatea şi cred că lucrurile care sună bine sunt pure iluzii auditive.

* * *

Concluzia:

Acum un an gândeam ca o brunetă: mă mulţumeam cu puţin.

Acum gândesc ca o roşcată: merit mai mult decât mi se poate oferi.

Comments
7 Responses to “Cum îmi dau singură lecţii de viaţă”
  1. l'enfant spune:

    Optimism up to the rescue!😀

  2. Roxana spune:

    I just need some Super Cow to rescue me. :))

  3. Rpx spune:

    Doar să ai grijă ca la anul să nu gândești ca o blondă….🙂

  4. Roxana spune:

    @Rpx: nicio şansă.😀

  5. Lory spune:

    „Iar pentru că nimic nu mă va mulţumi vreodată pe deplin, îmi convine singurătatea şi cred că lucrurile care sună bine sunt pure iluzii auditive.” FFooooarte bine spus…Si cele care arata bine sunt doar photoshop-uite, iar cele care miros bine sunt date cu parfum scump…sa nu uitam de cele care merg bine, au un motot puternic in componenta…mai sunt si cele cu gust, dar care in ultima vreme sunt a draq de inecacioase…
    Si treaba cu multumitul pe deplin e buna si rea…O sa fii o perfectionista incurabila, o femeie a draq(in sensu’ pozitiv)…dar extrem de stresata si cu o lipsa a ceva-ului…
    Nu te-am mai „urmarit” de mult…si tre sa recuperez…

  6. Roxana spune:

    Merci pentru completări. Deja mi-e milă de sexul opus care se ve îndrăgosti de perfecţionismul meu.
    But then again, I’ll fake a smile.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Cum îmi dau singură lecţii de viaţă Sun Sep 12, 2010 23:56 pm Acum un an eram in love şi credeam că nu sunt în stare să trăiesc într-un mod independent de falsul sentiment de iubire. Se pare că nu am murit de singurătate, de fapt începe să-mi placă. Am scăpări când poate mi-aş dori pe cineva alături, recunosc. Sunt totuşi om şi am momente de slăbiciune. Rare, … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
