Freelancer la biserică

deviant art image source

În urmă cu aproape o lună, pe la începutul lunii august, mă regăseam acasă, când Popa, casierul freelancer a venit pe strada mea la jupuit bătrânii credincioşi. Astăzi, undeva pe la ora amiezii, aud soneria. Mă gândeam că este nenea instalator, îl aşteptam. Aşa că fug repede la uşă, mă uit prin vizor şi văd un domn prezentabil. Trebuia să mă gândesc totuşi că este prea prezentabil pentru un instalator, dar fie…

Deschid uşa, iar domnul mă întâmpină cu un „ceaslov” furat din poveştile lui Creangă.
Sunt de la biserica ortodoxă„… şi de aici începe veşnicul pomelnic pe care nu l-am lăsat să şi-l termine.
N-am bani în casă„, i-am zis repede. A făcut un gest sceptic din priviri şi a oftat. I-am „urat” la revedere şi am închis uşa.
Adevărul e că nu aveam nimic mărunt prin casă. Şi nici nu îmi surâde să muncesc o zi întreagă şi să dau banii la biserică.
Din nou, îmi pare rău să-ţi spun asta, domnule freelancer la biserică, dar dacă vrei să faci un ban şi tot eşti credincios, aruncă un ochi pe freelancer.com. Church writing articles se plătesc bine, între $250 şi $750 pe proiect.😉
* * *
Nu pot să înţeleg de ce biserica îmi cere ceva material pentru o divinitate imaterială…

Comments
4 Responses to “Freelancer la biserică”
  1. cristi spune:

    Mi-a placut tare mult.
    Concluzia e si ea de aur. Am sa mai rasfoiesc putin. Nu pot ori nu mai stiu sa dorm…

  2. noname spune:

    tot timpu cand vine vorba de dat bani la biserica imi vin minte doua citate si nu stiu care se potriveste mai bine …

    1) God is almighty and good at everything but somehow he just can’t handle money

    2) Satan, satan lend me a dolar ‘cause the good guys keep all the money to themselves

  3. Roxana spune:

    1) God obviously didn’t do Economics in school. :))
    2) Satan just laughs his ass off. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Freelancer la biserică Wed Sep 01, 2010 0:50 am deviant art image source În urmă cu aproape o lună, pe la începutul lunii august, mă regăseam acasă, când Popa, casierul freelancer a venit pe strada mea la jupuit bătrânii credincioşi. Astăzi, undeva pe la ora amiezii, aud soneria. Mă gândeam că este nenea instalator, îl aşteptam. Aşa că fug repede la uşă, mă uit … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
