E toamnă


Oricât aş încerca să mă bucur de toamnă, nu reuşesc niciodată.
Detest frunzele moarte şi frigul ce va urma.
Detest vântul ce mă macină din toate direcţiile de fiecare dată când urc Copoul, parcurile mutilate şi totuşi atât de viu colorate.
Detest ploaia rece pe care o simt până şi prin bocanci impermeabili.
Detest faptul că atunci când se lasă răcoarea serii, trebuie să-mi cuibăresc mâinile în palmele tale.
Detest muzica melancolică de toamnă.
Şi probabil cel mai mult urăsc faptul că începe în curând ultimul meu an de studenţie.
De ce toamna e mereu ireversibilă?
* * *
Autumn, I don’t want to walk in your park…
image source: deviant art

Comments
12 Responses to “E toamnă”
  1. nu trebuie sa te chinui sati placa cv…ca sa iti placa acest anotimp trebuie sal intelegi, sal simti, sal traiesti…nu doar sal privesti

  2. Roxana spune:

    Şi tu trebuie să înveţi să scrii… :))

  3. Pavel spune:

    Bre, dar de iarnă să nu te iei, da?😛

  4. Roxana spune:

    @Pavel: stai să vezi ce am cu iarna… :))

  5. cristi spune:

    Subscriu tuturor celor de mai sus.
    Nu pot sa vad nimic in anotimpul asta in afara de moarte. Poate-oi scrie..dupa cum mi-am propus..la un moment dat despre asta.
    Frumoasa melodie, apropo!:)
    >:D<

  6. Roxana spune:

    @cristi: >:D< .

  7. relansat spune:

    toamna sucks, vreau primavara-vara iar😦

  8. Iz Andrew spune:

    pe mine ma deranjeaza doar ploile!

  9. Roxana spune:

    Pe mine mă deranjează tot. :))

  10. phidas spune:

    Bai, tineti iarna departe!🙂

  11. Roxana spune:

    Da, asta vrem şi noi (eu şi dubla mea personalitate).😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] E toamnă Wed Sep 01, 2010 12:37 pm Oricât aş încerca să mă bucur de toamnă, nu reuşesc niciodată. Detest frunzele moarte şi frigul ce va urma. Detest vântul ce mă macină din toate direcţiile de fiecare dată când urc Copoul, parcurile mutilate şi totuşi atât de viu colorate. Detest ploaia rece pe care o simt până şi prin bocanci impermeabili. Detest faptul … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
