Evidence

„Life is vie and dance is danse. And so you have e-vi-dence (et-vie-danse).”

Artă – ne întrebăm frecvent – cel puţin eu mă întreb frecvent ce mai defineşte arta în zilele noastre ori dacă se mai poate vorbi despre aşa ceva. Vă las pe voi să răsfoiţi google-ul în locul meu şi eventual să vă întoarceţi cu răspunsuri.

Totuşi am dat zilele trecute peste un filmuleţ pe youtube care m-a făcut să-mi fie dor de artă, fie ea cinematografică îmbinată cu dans. Acum câţiva ani, vreo 3 la număr, am ajuns în Paris şi regret şi acum, deşi nu e sănătos regretul meu, faptul că nu am ajuns la Moulin Rouge. Bine, pe dinafară l-am văzut, dar nu am ajuns efectiv la un spectacol, la féerie de Moulin Rouge. Cred că aş fi înţeles mult mai bine dansul. Am făcut balet foarte mulţi ani, dar au trecut de asemenea prea mulţi ca să-mi mai amintesc stropul de artă din dans.

În filmuleţul pe care îl voi arăta mai jos se vorbeşte despre artă, după mine, adevărată.
Ea e SYLVIE GUILLEM, o artistă pe care o ador. De ce? Pur şi simplu pentru că dansează cu viaţa, iar viaţa dansează cu ea. Dovada? E-vi-dence.

Comments
3 Responses to “Evidence”
  1. Stii care-i unul dintre paradoxurile zilelor noastre? ca avem prea multi artisti, dar prea putina arta.Nu tine numai de oameni, pentru ca unii chiar ar dori sa faca ceva pentru a ramane în istoria si cultura unei tari, dar li se acorda prea putina încredere si de multe ori nici nu sunt luati în serios.Cel putin în Romania, majoritatea artistilor sunt apreciati post-mortem, iar acum am observat ca o parte din cei care sunt înca în viata, fie doresc sa plece, fie s-au retras într-un con de umbra si traiesc facand altceva…

  2. Roxana spune:

    @Andrei: În ziua de azi, dacă eşti artist o faci pe propria răspundere. Arta e hobby şi cine face artă, dacă face, atunci se limitează la hobby-ul său. Şi cam atât…

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Evidence Sat Aug 28, 2010 16:54 pm “Life is vie and dance is danse. And so you have e-vi-dence (et-vie-danse).” Artă – ne întrebăm frecvent – cel puţin eu mă întreb frecvent ce mai defineşte arta în zilele noastre ori dacă se mai poate vorbi despre aşa ceva. Vă las pe voi să răsfoiţi google-ul în locul meu şi eventual să vă … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
