Corelaţii noapte-zi

Încep să-mi demonstrez din ce în ce mai des că stress-ul din timpul zilei se reflectă în visele din timpul nopţii. Ironic, ca un psiholog în devenire, am ajuns propriul meu „cobai„, în cel mai rigid mod expus. Tocmai eu, care dădeam sfaturi şi scriam articole interminabile despre cât de important este să îţi faci timp pentru tine şi să nu laşi un job să îţi acapareze viaţa
Ce s-a întâmplat?
Simplu. Am ajuns să dedic prea mult timp unui job part-time la origine. Ieri am aflat că a devenit full-time, din moment ce mi se oferă salariu lunar, şi nu săptămânal. Şi uite aşa am ajuns să lucrez ore în şir şi să-mi înţelepenesc fundul în scaun. Deşi, trebuie să recunosc, e un fel de pregătire pentru ce va urma în viitorii 2-3 ani: muncă de birou, posibil HR printr-o firmă.
Corelaţii noapte-zi
Nu credeam că efortul de peste zi mă va face să nu dorm bine noaptea. De fapt, chiar mă gândeam că fiind obosită, în momentul în care mă pun în pat, voi adormi imediat „buştean”. Nicio şansă. Îmi ia mai mult timp să adorm decât la începutul verii, iar de data asta facultatea şi căldura nu au absolut nimic de-a face cu starea mea generală. Stress-ul şi cantitatea prea mare de informaţie pe care trebuie să o aştern pe hârtie îşi spun cuvântul.
Soluţii
1. De câteva zile am început să ies seara la jogging. Întâi au fost plimbări lungi, apoi s-au transformat în reprize scurte de alergat, iar acum am ajuns la 30-40 de minute, cu ajutorul Iuliei.
2. Am modificat dieta, axându-mă mai mult pe legume şi fructe proaspete, cereale integrale şi iaurt. La cafea nu pot renunţa. Totuşi mai am zile în care beau ceai negru.
3. Pauze mici şi dese, cheia marilor articole. Am decis să fac pauze de 5-10 minute după fiecare articol scris.
4. „+thinking” sau gândire pozitivă: nu mi-ar fi fost mai bine dacă aveam de stat toată ziua în picioare.
5. All praise notebooks: e bine că sunt portabile şi pot să mă mişc toată casa.
6. Wireless: prezentul nu mai e prins în cabluri.
7. Cooking: cum spuneam multora, gătitul mă calmează. (ştiu, it’s funny)
Concluzii
Deja încep să se vadă mici diferenţe. Am evoluat de la „I hate Tuesdays” la „I heart Thursdays„. Twitter mi-e martor. În plus, nu mă mai doare spatele şi mă simt chiar bine după o tură de alergat prin „cartierul vesel”.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
