(5)

E seară. Asfaltul se topeşte sub tălpile grăbite ale trecătorilor. Miroase a verde. Copiii se joacă în parcuri, iar tinerii îşi fac declaraţii în razele apusului.

O tânără plânge, în timp ce el îi mărturiseşte că soarele a apus şi pentru relaţia lor. Câdva o să simtă că soarele va răsări într-o dimineaţă mai frumos, exclusiv pentru ea.

Păsările ciripesc şi liniştea se aşterne. Stau de o oră pe bancă şi mă gândesc la el. Oare ce face? Oare ce gândeşte? Mă apucă dorul şi îl revăd abia marţi. Ne ştim de o săptămână şi jumătate, dar parcă l-aş cunoaşte de o viaţă. E artist, ca şi mine. Mă întreb unde l-am mai întâlnit. Mi-e atât de uşor să îl citesc, e precum o carte la care te reîntorci o dată la câţiva ani şi îi reciteşti conţinutul. Totul se leagă de fiecare dată.

Ochiul lui îl completează pe al meu. Două rame suprapuse şi viziunea e aceeaşi: perfectă. Cântecul buzelor lui e coloana sonoră pentru rima mea. Ne pierdem în dansul mâinilor cuprinse, strânse, sugrumate. Sărutul lui e un început de roman: nu ştiu la ce să mă aştept pe parcurs.

Unde s-a ascuns până acum? Şi totuşi nu vede cât de bolnavă sunt? Nevrozele mele zac într-o comă profundă, iar visele s-au îngropat singure în propriul meu abis mental. Să fie el cel care mă poate trezi? Fericirea mea… Ce e fericirea? Nu mai înţeleg nimic. Nu mă mai înţeleg…

Comments
3 Responses to “(5)”
  1. cc spune:

    frumos…dar cam trist!😦

  2. Roxana spune:

    E de acum 2 luni. N-am vrut să o schimb.😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] (5) Sun Aug 22, 2010 15:09 pm E seară. Asfaltul se topeşte sub tălpile grăbite ale trecătorilor. Miroase a verde. Copiii se joacă în parcuri, iar tinerii îşi fac declaraţii în razele apusului. O tânără plânge, în timp ce el îi mărturiseşte că soarele a apus şi pentru relaţia lor. Câdva o să simtă că soarele va răsări într-o dimineaţă mai frumos, … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
