Pentru copilul din mine…

Ştiu că sună narcisist şi poate puţin deplasat, dar seara asta o dedic copilului din mine.
Mi-am făcut pătuţul în care încapi şi tu, dacă vrei. Dar în seara asta nu sunt a ta, sunt a nimănui.
Mi-am aşezat pătura pufoasă primită cadou de la bunica. Ştii, femeia asta de la ţară, bătrână cum e ea,  mi-a dăruit cele mai odihnitoare perne, cele mai frumoase lenjerii de pat, cele mai călduroase plapume şi pătura asta, ultima primită, e preferata mea. Are două feţe, e movulie, pufoasă şi mă simt ca un nou-născut învelit în puf.
Mi-am luat punga de cadouri plină cu amintiri şi mărgele, cu scrisorile din liceu şi bileţelele trimise prin pauze, cu poezii scrise pe răvaşe. În seara asta am de gând să iau o lanternă, să mă ascund sub pătura bunicii şi să mă pierd printre amintirile liceului meu.Am ascuns acolo pozele cu primul băiat de care m-am îndrăgostit, ultimele poze cu nişte bătrâni prieteni care nu mai sunt printre noi. Am acolo câţiva ani buni de răsfoit: primele tentative de poezii, primele gânduri aşternute pe hârtie. Comorile mele ascunse…
E noapte, oraşul zace adormit ca-n puf între munţii şi dealurile înceţoşate. Linişte şi pace. Doar tastele mele mai fac cutremură noaptea şi camera. Mă las purtată pe sunetele unei melodii oarecare…

* * *

I still like to lose myself sometimes in my beautiful memories…

Comments
One Response to “Pentru copilul din mine…”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Pentru copilul din mine… Fri Aug 13, 2010 0:51 am Ştiu că sună narcisist şi poate puţin deplasat, dar seara asta o dedic copilului din mine. Mi-am făcut pătuţul în care încapi şi tu, dacă vrei. Dar în seara asta nu sunt a ta, sunt a nimănui. Mi-am aşezat pătura pufoasă primită cadou de la bunica. Ştii, femeia asta de la ţară, bătrână cum e … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
