Pizza a la munte

Da, ştiu, nu e nevoie să-mi spuneţi istoria pizzei. E de origine italiană.
În România, sortimentele de pizza sunt cam la fel peste tot, diferă puţin condimentele, dar peste tot dai cam de acelaşi aspect.
Asta o credeam eu până să-mi iau o mini-vacanţă la munte, în oraşul meu natal.
Pizza a la munte – aşa i-am zis. Astăzi, Lanivuşa m-a corupt la o pizza. Nu voiam musai să mănânc, dar mi-am zis că şi aşa nu mai mâncasem pizza de ceva timp.
Zis şi făcut. Mergem la un restaurant din centru, mă uit în meniu, comand „specialitatea casei” şi… SURPRIZĂ!
Pizza cu cabanos, muşchi, salam […] nimic nou până aici, exceptând cartofii şi ochiul prăjit pus pe mijloc!
What the fuck?
Aveam impresia că mănânc un experiment de shaorma, fără salata de varză şi sosul de maioneză.
Nu e rea la gust, dar nici extraordinară nu e. Probabil merge înainte să urci în pădure după lemne sau ciuperci. Trebuia să-mi iau şi o ţuică sau o vodkă să meargă brici, nu un suc.
Şi eu care credeam că le-am văzut pe toate…

Comments
9 Responses to “Pizza a la munte”
  1. unde ai mancat bre asa ceva in Campulung? Sa stiu si eu unde trag pe dreapta la urmatoarea expeditie in zona! Suna a mancare din aia sanatoasa, pentru ostasii tarii!😀

  2. Roxana spune:

    Ing service, pe undeva pe lângă pompieri. Ask for details când mai ajungi pe acolo, te ghidez eu. :))

  3. krossfire spune:

    Da, exista combinatii de gen sub numele de ”pizza taraneasca” (not kidding). Totusi, tre sa recunosc ca initiativa unei pizzerii din Valcea de a imita celebra ”pizza hut extreme” a fost geniala : pizza diavolo pe care se pun mini hotdogs si un nou strat de cascaval. Ai impresia ca ingurgitezi juma de shaormerie.

  4. Roxana spune:

    @Kross: you speak words of wisdom. :)) E ca şi cum shaorma universe ar căpăta aspectul unei farfurii de mărime medie. :))

  5. krossfire spune:

    Pai exista pizza cu sarmale, oricum (Jerry’s Pizza din Bucuresti oferea..desi te intrebau daca sa-ti puna sarmalele cu mamaliguta alaturat sau sa le bage in topping).

  6. Roxana spune:

    @Kross: omg, vorbeşti serios? =)) tipic Romanian style.🙂

  7. Roxana spune:

    @Kross: *drops dead near the bed. Ah, come on :)) . Într-un fel mă simt împăcată că nu doar la munte se reinventează pizza, but still… Sarmale? =))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Pizza a la munte Thu Aug 12, 2010 15:44 pm Da, ştiu, nu e nevoie să-mi spuneţi istoria pizzei. E de origine italiană. În România, sortimentele de pizza sunt cam la fel peste tot, diferă puţin condimentele, dar peste tot dai cam de acelaşi aspect. Asta o credeam eu până să-mi iau o mini-vacanţă la munte, în oraşul meu natal. Pizza a la munte – … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
