Şi totuşi plouă…

deviantart source

Lasă-mi ploaia să spele vocile ce strigă după ajutor.
Astăzi vreau să fiu doar o ignorantă.
Nu mă striga, am să dau volumul fulgerelor la maxim, nu vreau să te ascult.
Nu mă urmări, îmi voi pierde urma în ceaţa pădurilor de brad.
Nu vreau să-mi ştergi fruntea de picăturile reci, e prea plină de gânduri.
Ploaia se grăbeşte, aşa cum mă grăbesc şi eu. Soarele se ascunde, deşi mă judecă aproape constant, aşa cum şi tu mă judeci când nu mă ai.
Am furtuna în propriile mâini. Şi în propria-mi fiinţă.
Nu am nevoie de linişte, ci de descărcări electrice şi tunete.
Vreau să stau ascunsă sub pătura mea mov şi să privesc cum îmi este lovită personalitatea.
Mă gândesc la nimicuri şi ascult cântecul ei. E rece precum un cub de gheaţă lăsat să se topească pe buze. Bliţează natura în jurul meu. Furie şi angoasă. Apă şi pământ. Întoarcere la origini sub masca unei catastrofe naturale.
Personalitatea mi-e rănită constant. Mi-am expus-o prea mult la soare şi am uitat de savoarea acidă a ploilor de munte.
E luna lui cuptor. Am de ales între soarele tău şi ploaia mea.
Nu am niciun răspuns. Şi totuşi plouă…

* * *
Let it rain, with thunder strikes and scary sounds. Let it rain and wash away the voiceless mind. I want to cry like it never rained before…

Comments
3 Responses to “Şi totuşi plouă…”
  1. Mădălina spune:

    Îţî urmăresc postările de un timp şi îmi plac foarte mult. Felicitări!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Şi totuşi plouă… Wed Aug 11, 2010 15:46 pm deviantart source Lasă-mi ploaia să spele vocile ce strigă după ajutor. Astăzi vreau să fiu doar o ignorantă. Nu mă striga, am să dau volumul fulgerelor la maxim, nu vreau să te ascult. Nu mă urmări, îmi voi pierde urma în ceaţa pădurilor de brad. Nu vreau să-mi ştergi fruntea de picăturile reci, e prea … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
