Random thoughts

Hmm, file de jurnal? Or fi…
Cum stă treaba? Am avut o săptămână plină de surprize, unele mai plăcute, altele mai puţin plăcute. Simt cum mă schimb pe zi ce trece. În bine, în rău, nu decid eu, decid cei din jurul meu.
Momentan, sunt fericită. Azi plângeam de fericire, în timp ce priveam pe fereastră norii plumburii din care ieşeau scântei. Sau fulgere. Ploua, eu plângeam de bucurie şi râdeam în acelaşi timp. Ciudat, foarte rar mi se întâmplă.
Stăteam în camera mea cu jucării şi îmi aminteam când şi de la cine le-am primit. S-a schimbat şi camera mea odată cu mine. Au rămas neschimbate doar suportul pe care îmi stau animalele de pluş şi veioza de pe perete cu senzori. Jucăriile de pluş, până şi ele s-au înmulţit. Colţul meu plin cu postere nu mai este, am crescut şi le-am dezlipit. Nici cel plin cu lumânări, trandafiri uscaţi şi bijuterii. Am aruncat trandafirii, lumânările au ars, iar bijuteriile sunt la Iaşi, în cealaltă cameră a mea.
Am pierdut şi am câştigat prieteni, am reluat legătura cu prietenii mai vechi. Alţii s-au întors la mine, altora le-am întors eu spatele.
Am reuşit să prind un proiect după aproape două luni de leneveală. Şi, guess what? Am să scriu articole, ca pe blog, doar că pe teme mult mai variate. Îmi convine să fac ceea ce îmi place. Sper ca la anul, pe vremea asta, să pot spune că m-am angajat ca psiholog într-o firmă. Cine ştie ce-mi va rezerva viitorul?
Anyway, e bine acasă. E răcoare, se aud greierii sub fereastră şi un pârâiaş care curge la vreo câţiva metri de grădina mea. E linişte. Mă odihnesc şi mă deconectez de la toate.
În şapte zile ajung în Iaşi. O să-mi reiau viaţa agitată şi plină de surprize. Mi-e dor de oamenii de acolo, mi-e dor de un baschet cu bloggerii şi de karaoke ori să merg cu Iulia printr-un magazin şi să ne vină idei.
Mă intorc la paharul meu cu vin roşu şi la tunetele din cer.
Încă puţin şi se vor vedea schimbările din vara asta.
Until then, I’ll just let it be.

* * *

Comments
5 Responses to “Random thoughts”
  1. Pavel spune:

    Trece un pârâu în apropiere? fată dragă, vezi poa ai și tu ocazia să scrii despre inundații după vreo furtună 😛

  2. Roxana spune:

    Nu e pârâu, e izvor de munte, de-ăla mic şi inofensiv. În plus, stau prea sus pentru el :)).

  3. Pavel spune:

    Da da, și mama zicea că stă prea departe de Siret ca să ajungă la ea, și uite că i-a bătut la ușa :))

  4. Roxana spune:

    Bre, I’m dead serious. :))
    În 21 de ani nu a ajuns, are jumătate de metru în lăţime albia şi în adâncime 40 de cm. 😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Random thoughts Sun Aug 08, 2010 21:08 pm Hmm, file de jurnal? Or fi… Cum stă treaba? Am avut o săptămână plină de surprize, unele mai plăcute, altele mai puţin plăcute. Simt cum mă schimb pe zi ce trece. În bine, în rău, nu decid eu, decid cei din jurul meu. Momentan, sunt fericită. Azi plângeam de fericire, în timp ce priveam pe … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
