(4)

image source
Te privesc în întuneric, cu ochii minţii. Îţi gust din pleoapele închise.
Aş fi vrut să-ţi fur o clipă din somnuţi profund, aşa cum fac nou-născuţii, dar mi-e teamă. Dacă încep să plâng şi nu mă pot opri? Şi dacă te trezesc de tot din somnu-ţi lin şi dulce? Nu, n-am să fiu eu cea care sparge lacătul viselor tale. Mi-ajunge câte speranţe îţi distrug şi câte zâmbete îţi deschid în fiecare dimineaţă.
Trag cu ochiul la cadranul ceasului. Deja e cinci dimineaţa. Încă două ore şi te vei trezi la realitatea crudă, în timp ce eu, întinsă ca o stană de piatră în aşternutul proaspăt, voi mima un somn profund. Iar tu îl vei părăsi fără sunet, fără să-mi cutremuri visele. Ca de fiecare dată, mă vei suprinde cu un mic dejun adus la pat şi un sărut, iar eu te voi privi în ochi, minţindu-te frumos sub masca de fiinţă firavă şi somnoroasă. Mă văd servindu-mă fără ezitare din tava pe care, de astă dată, ţi-ai pus tu sentimentele.
A mai trecut o oră. E şase. Închid ochii şi număr secundele, minutele până când ne vom îmbrăţişa privirile…

* * *
The bitter taste of coffee in the morning and the sweet taste of you.

Comments
3 Responses to “(4)”
  1. Pavel spune:

    La 7 te opresti ca-i numar magic. 😛

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] (4) Fri Aug 06, 2010 16:53 pm image source Te privesc în întuneric, cu ochii minţii. Îţi gust din pleoapele închise. Aş fi vrut să-ţi fur o clipă din somnuţi profund, aşa cum fac nou-născuţii, dar mi-e teamă. Dacă încep să plâng şi nu mă pot opri? Şi dacă te trezesc de tot din somnu-ţi lin şi dulce? Nu, n-am să fiu … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
