(3)

Pasiune versus pasiune

Ascult o melodie oarecare în căşti. Mi-e dor să stăm pe o bancă izolată din parc.
Miroase a seară şi a flori de tei. Pe aleea asta nu trece nimeni, sunt doar eu şi gândurile mele.
Înainte mă plângeam că El nu are timp pentru mine, timp pentru noi. Acum eu sunt cea care nu are timp, eu sunt cea ignorantă şi egoistă. Mi-e teamă că îl rănesc cu prea multă tăcere. Atunci când sunt în faţa lui, mă pierd.
Nu a reuşit nimeni până acum să mă intimideze, dar reuşeşte el, de fiecare dată când mă priveşte cu ochii aceia limpezi. Frumuseţea lor îmi fură raţiunea. Aerul devine încărcat doar cu simţuri. Îmi vin în minte atâtea lucruri lipsite de sens. E de ajuns să îmi zâmbească şi buzele mele îi zâmbesc înapoi. E de ajuns să îmi întindă mâna şi mâna mea îl urmează. Mi-am pierdut controlul.
E ca şi cum aş fi privit prea mult soarele şi acum ochii îmi desenează pete mari şi confuze. Nu ştiu încotro mă îndrept, dar îmi place senzaţia. Iar atunci când mă strânge în braţe, e cel mai cald şi sigur loc din lumea asta.
Inima îmi pulsează sentimente cu putere şi nu pot să o mai opresc. Nu vreau…

* * *

Comments
3 Responses to “(3)”
  1. krossfire spune:

    Draguta piesa, dar credeam ca va fi un filmulet stop motion sau ceva🙂

  2. Roxana spune:

    Mai este de lucrat la partea asta.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] (3) Tue Aug 03, 2010 21:21 pm Pasiune versus pasiune Ascult o melodie oarecare în căşti. Mi-e dor să stăm pe o bancă izolată din parc. Miroase a seară şi a flori de tei. Pe aleea asta nu trece nimeni, sunt doar eu şi gândurile mele. Înainte mă plângeam că El nu are timp pentru mine, timp pentru noi. Acum eu sunt … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
