Şcoala de vară

Oricât de mulţi nervi mi-am făcut cu sesiunea asta, cu anul 2 de facultate, cu aplicatul testelor de inteligenţă pentru cercetare, întotdeauna a fost un moment care mi-a plăcut: reuniunea şi rezultatul.
Ce poate fi mai frumos decât să-ţi petreci o părticică din vacanţă cu profesorii şi colegii alături de care ai lucrat din greu la proiect? Ei, poate fi mai frumos pentru că implică distracţie, idei noi; cunoşti oamenii în alt fel. Profesorii uită de statusul impus de facultate şi devin şi ei oameni, ca şi noi, studenţii. Şi ne uneşte dorinţa de a cerceta şi de a demonstra teorii, de a construi instrumente de măsură a calităţii umane.
EvIQ a fost un proiect început in 2009, cu o mână de studenţi de la Iaşi şi de la Timişoara şi 3 profesori care ne-au ghidat activitatea.
Mi-am demonstrat, odată cu proiectul, că pot realiza mai mult decât credeam până atunci, mi-am demonstrat că am potenţial. La facultate în general îmi demonstram că am multă lene şi că nu mă pot adapta cantităţilor uriaşe de teorie şi lipsei totale de practică.
In schimb, de când am intrat în E-team, am cunoscut oameni minunaţi, de la care am avut şi am în continuare ce învăţa. Am crescut odată cu ei.
Acum am rămas cea mai mică din proiect, ca vârstă. Uneori mă simt ciudat, se vorbeşte  în jurul meu despre lucruri pe care nu le ştiu şi ajung să citesc singurică, fără să mă oblige cineva, informaţii extra pentru a-mi clarifica ceea ce nu ştiam.
Dar destul cu sentimentalismele!
Posibil să lipsesc de pe blog câteva zile. Plec la Vatra Dornei: prelucrarea datelor de la testele IQ, distracţie şi voie bună. Cam asta mă aşteaptă! Can’t wait!

* * *

Şi sute de poze pentru că, deh, aşa-i când scapi psihologii la camerele digitale!😀

Comments
4 Responses to “Şcoala de vară”
  1. krossfire spune:

    Sa ne dai si noua un preview in cazul rezultatelor de IQ😛

  2. Roxana spune:

    E prea devreme pentru o statistică. Pot doar să spun că am supraestimat destui subiecţi. :))

  3. cu_stima_kidu spune:

    Eh eh … niciodata nu supraestimezi un subiect, ci doar ai prea multa incredere in el🙂

  4. Roxana spune:

    @kid: you just don’t get, do you? vorbim după ce ajungi la facultate şi faci măcar un semestru statistică. Totuşi apreciez tentativa ta de glumă. Ha! Am râs. 😛

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
