(1)

Pasiune versus pasiune (1)


image source

Te las, de data asta îţi permit să mă sugrumi cu buzele tale, să mă îneci cu sărutul tău nesfârşit.
Te las, de data asta, să-mi striveşti coapsele cu mâinile tale mari.
Desenează-mi pe coloană, cu degetele, frânturi de cântec. Mângâie-mi părul a noapte bună, a noapte nebună…
Cuprinde-mi talia subţire în palmele tale, să te simt puternic şi să mă simt firavă. Sunt ca un fir de frezie, îmi întind parfumul pe încheietura ta. Mă laşi să-ţi iau minţile?
Izbeşte-mi raţiunea de pereţi şi învaţă-mă să fiu iraţională. Picură-mi în ochi lacrimi de fericire, fiindcă le-am pierdut gustul.
Nu-ţi cer prea mult, nu-i aşa? Şi dacă îţi cer, e pentru că tu deţii cheia, iar eu sunt lacătul închis şi ruginit.
Aşa că sfâşie-mi dezamăgirile cu dinţii insetaţi de pasiune, rupe-mi tristeţile şi dezbracă-mă de secrete, vreau să fiu doar un copil în faţa ta…

Comments
3 Responses to “(1)”
  1. costea spune:

    moanta mia

  2. Roxana spune:

    @Costea: Sst, tu sigur ai fumat ceva azi.:))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] (1) Wed Jul 28, 2010 21:01 pm Pasiune versus pasiune (1) image source Te las, de data asta îţi permit să mă sugrumi cu buzele tale, să mă îneci cu sărutul tău nesfârşit. Te las, de data asta, să-mi striveşti coapsele cu mâinile tale mari. Desenează-mi pe coloană, cu degetele, frânturi de cântec. Mângâie-mi părul a noapte bună, a noapte nebună… Cuprinde-mi … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
