New band – Artemis

Zilele astea ascultam pe Jango un playlist random. Merge din când în când să ascult şi formaţii mai vechi, şi mai noi. M-am oprit totuşi la o trupă recent descoperită: Artemis. I-am găsit pe myspace: Artemis, pe LastFm şi pe facebook. În descrierea lor spune ceva de „pavement psychedelia”, D’n’B influenced. La început m-am uitat sceptică, apoi mai văd acolo un „trip-hop”.
Mi-a plăcut descrierea din Bio:

Over the thump and shimmer, she croons with detached fervor, the production dissolving in a storm of pixie-dust disco until a rude riot of effects snaps the tether and she vanishes.

“We usually describe it as lush symphonic electro retro-pop,” says Artemis, adding “We like to blend organic real-world sounds and mix it with electronic effects”.

Din playlistul lor, vă recomand Beautiful life, Charming gun, Here and now, Fountain of life, Gravity. Oricum, merită ascultate toate. Au un sound unique şi senzaţia pe care mi-o transmit e de un calm rar întâlnit. Vocea tipei este naturală şi caldă, iar versurile mi se par o combinaţie între Enigma şi Medieval music.
Îi puteţi asculta şi aici.
So enjoy!

Comments
3 Responses to “New band – Artemis”
  1. krossfire spune:

    Da, cand am vazut DnB mi-am zis ”shit music”, dar astia chiar suna bine.

  2. Roxana spune:

    @Kross: told ya’, nu recomand eu pe oricine.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] New band – Artemis Thu Jul 22, 2010 12:51 pm Zilele astea ascultam pe Jango un playlist random. Merge din când în când să ascult şi formaţii mai vechi, şi mai noi. M-am oprit totuşi la o trupă recent descoperită: Artemis. I-am găsit pe myspace: Artemis, pe LastFm şi pe facebook. În descrierea lor spune ceva de “pavement psychedelia”, D’n'B influenced. La început m-am uitat … […] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
