Sub lupă, dom’le!

Dedicat fanilor mei :)) //

Credeam că dacă voi pleca din nenorocitul ăla de oraş de munte, unde toată lumea nu are altceva de făcut decât să-mi urmărească mie evoluţia, voi da de ceva mai bun.
Doi ani la radio mi-au fost de ajuns acolo pentru a mă trezi chiar şi după primul an de facultate că vin în vacanţă şi lumea încă mai arată degetul spre mine, zicând că „uite, bă, e aia de la radio”.
„Aia de la radio” era o copilă de 16 ani, care nu făcea altceva decât să citească dedicaţii şi să pună muzică. Ah, da, eram amuzantă, ce e drept, pentru că ştiam să fac glume în studio. Băieţii de la radio mă aveau foarte dragă. Şi da bă, mi-a fost bine, chiar dacă mi-am primit ameninţări pentru cenzura pe care o practicam atunci când vă citeam dedicaţiile jegoase în care vă scoteaţi potenţele şi vi le băgaţi în mai ştiu eu cine. Dar s-a sfârşit tot, pentru că au intrat banii la mijloc şi Silviu a vândut radioul unor momâi fanatice şi credincioase care au propagat pe calea undelor magnetice numele lui iehova. Dracu’ să-i ia! Dracu’, se-aude?!
Şi-apoi, băboii fără lipsă de ocupaţie sau tinerii beţivi rataţi şi-au găsit să-mi comenteze mele ieşirile în baruri şi substanţele băute: cafea, suc, bere. Sub lupă, dom’le!
Am ajuns la Iaşi şi mi-a fost bine în semi-anonimatul din anul 1. Dar toate lucrurile bune au un sfârşit! Trebuia să existe cineva în idioata aia de facultate pe care o detest atât de mult pentru comunismul şi gândirea cinică din interiorul pereţilor ce dau a spital de boli nervoase! Trebuia să-mi imaginez că nu mă va lăsa nimeni să-mi dau licenţa în tihnă, la anul, să simt şi eu că am absolvit 3 ani de facultate şi să-mi pun cămaşa de forţă, alergând isterico-fericită prin curtea interioară care, între noi fie vorba, seamănă izbitor de mult cu cea a spitalului de nebuni din oraşul meu.
Ei, trebuia să existe cineva care să-mi analizeze mie performanţele şcolare, de parcă totul s-ar rezuma la un zece, un cinci sau o restanţă.
Dar unde eraţi, dragi profesori, astă-vară, când v-am invitat să vedeţi testul de inteligenţă pe care l-am construit în colaborare cu Timişoara?
Dar unde eraţi, stimate cadre didactice, când v-am invitat toţi din echipa de cercetare să participaţi cu proiecte pe care să vi le lucrăm noi, iar dumneavoastră să culegeţi doar laurii?
Dar unde eraţi, distinşi doctori în domeniu, atunci când am avut nevoie de sugestii pentru proiectul cu care speram să ajung la Conferinţa din toamnă?
Vă spun eu… NU eraţi! Nu vă păsa! Nu v-a păsat niciodată!
M-am săturat de persoane care mă etichetează şi m-am săturat de materiile inutile scrise şi predate de profesorii români. N-am chef să vă învăţ materiile, mi-e scârbă de ele!

* * *
This is war! Time to fight!!!


Comments
3 Responses to “Sub lupă, dom’le!”
  1. Rpx spune:

    Stai să vezi când ai să te angajezi și ai să ai o secretară care să stea cu ochiul pe tine ca securitatea pe vremea comuniștilor.

    Și fără a vrea să te descurajez, eu nu dau mai mult de 3 luni până să înceapă babele din bloc să te vorbească. Fosta colegă care a stat cu noi și s-a mutat avea o băbuță care-i ținea evidența de fiecare dată când intra în bloc, cu cine intra și ce căra.

    Cât despre facultate și profii din ea?… http://rpx.kicks-ass.net/?p=7 Can you spell U S E L E S S ?

  2. creatza spune:

    i agree with you!!! Bravo roxana, la mai mare… imi place felul tau de a spune lucrurilor pe nume… te admir nespus :* take care!

  3. Roxana spune:

    @Rpx: thankies :)) deja am 3 vecini care s-au prins unde stau şi tot sună la interfon să le „dau drumul”. 🙂
    @Creaţa: thankies, girl, hugies şi ai grijă şi tu de tine. Vacanţă plăcută! 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
