I’ll be back

Deocamdată încă îi aştept pe domnii de la RDS să-şi mişte fundul şi să mute abonamentul la noul apartament.

Pentru cei ce nu ştiu, mi-am schimbat locaţia, m-am mutat în altă parte a oraşului. Urmează o postare despre cămin şi amintiri, bune şi rele, cu primul val de fibră optică pe care-l prind.

Până atunci, iau o pauză de la bloggy şi o mini-vacanţă. Mă găsiţi pe minunăţia de net mobil: twitter, facebook şi messenger.

Nu răspund la e-mail-uri, la alte solicitări şi la schimburi de link pentru că nu am cum.

Mi-am luat un Johnny Depp movie pack – câte un film/zi şi sezoanele 4 şi 5 din One Tree Hill. I’m gonna get busy🙂 .

Pe „mai târziu”. V-am hug-uit >:D< !

I’ll be back (cu accent de Terminator.)

Comments
2 Responses to “I’ll be back”
  1. Monis spune:

    Multa bafta cu domnii de la RDS… Eu am asteptat mai mult de 30 de zile pentru instalare..si inca pe atat pentru reziliere🙂

  2. Roxana spune:

    Teoretic, dacă trebuia să-mi fac alt abonament, aveam şi eu de aşteptat. Dar aşa, doar am mutat abonamentul dintr-un cartier în altul .😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
