Summer of changes

Adio, primăvara mea. E timpul pentru schimbări şi ar fi cazul să am grijă ca, de data asta, să nu mă mai ard…
Te las, îmi iau rămas-bun. Atâta presiune şi nelinişte ce simt din partea ta îmi ajunge.
Te las, aşa cum ai fost, aşa cum ţi-ai dorit. Nu are rost să sper, să încerc să-ţi demonstrez că îmi pasă. Degeaba îmi pasă mie, dacă ţie nu îţi pasă.
Renunţ, deşi nu îmi place să dau înapoi. De data asta e momentul să mă retrag înainte să-mi faci prea mult rău, mai mult decât mi-ai făcut deja.
Am ajuns să fim ceea ce nu credeam că vom ajunge vreodată. Am păşit prea departe, crezând că vom controla inimi şi gânduri, dar ne-au scăpat de sub control. Ne-am pierdut în clipe spontane şi ne-am subestimat.
Pe mine m-a învins sentimentul, pe tine te-a învins spontaneitatea. Şi ce am câştigat? Nimic… Ne facem rău la tot pasul şi am uitat să preţuim orice moment în care ne ciocnim.
N-am să mai fiu cea care se aruncă înainte. Mi-am pierdut de tot încrederea în oameni. Mă izolez de toţi, de toate, de tot, pentru că doar aşa pot avea liniştea de care am atâta nevoie.
Nu mai vreau, siguranţa oferită de altcineva mereu se transformă într-un coşmar. Nu voi mai vărsa vreo lacrimă, pur şi simplu nu merită nimeni lacrimile mele.
Cine mă va vrea, nu mă va avea aşa cum îşi imaginează.
Vara mea începe aici…

* * *
You and I got something, but it’s all and then it’s nothing to me…

Comments
5 Responses to “Summer of changes”
  1. Cony spune:

    Triste si frumoase ganduri ! Exista momente in viata cand trebuie sa invatam sa renuntam si sa luam totul de la inceput, chiar daca doare. Am trecut si eu de multe ori prin asta si stiu cat de greu este, dar in final merita toate !

  2. jocuri noi spune:

    Bună! Vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de schimb de linkuri. Dacă sunteţi de acord, trimiteţi-mi un email cu titlul şi adresa siteului dvs. pe adresa ainaw@yahoo.com . Siteurile mele sunt:

    Titlu : Jocuri Noi
    Adresa : http://www.ejocuri-noi.ro

    Titlu : Sfaturi fete
    Adresa : http://www.girlsgocrazy.info

    Mulţumesc! :d

  3. Roxana spune:

    @Cony: Viaţa e diferită pt fiecare, dar în unele puncte există similitudine pentru toţi. Asta ne face oameni …

  4. Poe spune:

    The are always ways to fix everything.And hope is never for nothing.

  5. Roxana spune:

    I’m dealing with those ways every day, it’s called change.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
