Comatosă

source

Linişte,
şoapte fără substanţă, frânturi,
idealuri prea puerile, gânduri,
mă săruta, inerţia cutremurând,
mă sugruma în braţele-i,
gravitaţia mea nu era pe pământ.

Beznă
şi lumini de felinar,
îl strigam adesea în zadar,
mă găsise când alţii m-au pierdut,
echilibrul meu era prins în el,
la doi paşi în trecut.

Parfum
de vise şi speranţe,
pierduţi în propriile expectanţe,
rătăceam la răscruci inerente,
fiinţa mea căuta fiinţa lui
pe trotuarele adiacente .

Sunet
şi dans de singurătate,
îmi cerusem drept de libertate,
mă-ndepărtam de umbra lui
ţesând o alta în loc,
priveam începutul sfârşitului.

Speranţa
o lepădasem de credinţe,
asasinând orice dorinţe
rătăcisem destul c’-o jumătate
ce mă completa imperfect.
Şi brusc am gustat din realitate…

* * *
I’m hearing your voice without words…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
