I heart studenţie!

Pentru că te-am iubit atât de mult, ţi-am gustat toate neajunsurile, ţi-am fost alături şi-atunci când tu nu m-ai vrut, ţi-am arătat că-mi pasă şi nu m-ai crezut, am făcut tot ce mi-a stat în putinţă să-ţi arăt cât însemni pentru mine şi cum m-am trezit dimineaţa în braţele tale…
Psihodiagnostic blestemat care ai intrat în viaţa mea şi nu mai vrei să ieşi!
Şi pentru că îţi stă atât de bine împreună cu ea, cu psihologia experimentală…
Şi pentru că m-aţi dezamăgit amândoi când aţi decis pe la spate să-mi futeţi liniştea…

Am decis să vă dau de gol în faţa blogosferei:

Psihologia experimentală and psihodiagnostic = love,
sitting in a tree,
looking down on me,
R
E
S
T
A
N
Ţ
E .

Oficializarea relaţiei va avea loc miercuri, 30 iunie, între orele 8-13.

I heart studenţie!

* * *
Ştiu, nu sunt normală, dar vorba lui Robotă, „ce e normal în psihologie?” :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
