Silent…

source

Ceva s-a pierdut din mine. Inima lui nu mai bate în interiorul fiinţei mele. Nu îi mai gust lacrimile, sunt deja picurate uscat. Obrazul roziu acum e palid şi lipsit de căldură.

Ceva s-a pierdut din tine. Inima mea nu-ţi mai bate în creştet. Fiinţa ta nu mai desenează cărări pe trupul meu. Lacrimile mele refuză să mai picure pe obrazu-ţi roziu.

Ceva s-a pierdut din noi. Inimile noastre nu mai bat simultan, ceasul de pe perete a rămas mult în urmă. Fiinţele noastre nu mai dansează umbre pe peretele alb răcoros. Pernele nu mai sună a râsete în miez de noapte, nici nu mai sunt umede de la atâtea lacrimi stoarse pe-ascuns.

Sunt doar eu şi mirosul aprins de tei, mă joc cu frunzele verzui din copaci şi împart băncile cu singurătatea.
Iar tu ai rămas captiv în amintirile de ieri, când eram doi copii fericiţi şi nu ştiam ce e aia iubire, deşi îi jucam jocul de atâta timp. Eşti doar tu şi singurătatea ta, împarţi perna cu gândurile tale şi străzile pustii cu proprii-ţi paşi.

Se-aşterne praful peste sentimentele mele. Şi peste ale tale…

* * *
Divided. Two beatings in separated places.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
